I InsidersUnited sanoi:
Voit laittaa kaksi mutteria, jotka kiristät vastakkain välissä olevan prikan kanssa, sitten kiristät kaiken.
Hyvä idea - kokeilen sitä, kun olen päässyt läpi aineistosta. Akku on nyt latauksessa
Poranreikä on muutenkin heikko - ehkä muutama mm, joten on löydettävä ohut ruuvi

B Boolean sanoi:
Hyvä idea - sitä kokeilen, kun olen päässyt läpi aineistosta. Akku on nyt latauksessa.
Poran reikä on tosin myös heikko - ehkä muutama mm, joten täytyy löytää ohut ruuvi
Paina/napauta torx reikään sen sijaan

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
Jos tuo ohut esine on alumiinia ja siinä on kiinteästi hapettunut teräsruuvi, en olisi liian toiveikas sen irrottamisen suhteen.

Onko mahdollista irrottaa osa niin, että voit työskennellä mukavammin kuin poraamalla kattoa? Työkalu, jota etsit, kutsutaan yleensä grispittiksi. Se on kartiomainen vasenkätisesti kierteitetty tanko, joka voi hieman onnenkaupalla tarttua poraamaasi reikään. Voit myös kokeilla lämmittää kokonaisuutta. Ehkä se löystyy hieman.

Violina Violina sanoi:
Uskon, että se kuva (jota luultavasti tarkoitat) on kannessa
Yes, ruuvi "seinämässä" työntyy vain muutaman millimetrin sisäpuolelle. Kaksi kuvaa ovat kannessa

Violina Violina sanoi:
Paina/naputa torx reikään sen sijaan
Hyvä idea - riskinä kuitenkin, että ainetta murtuu? Pitäisi kokeilla.

C
A Avemo sanoi:
Verktyget du söker brukar kallas grispitt.
En ole koskaan onnistunut grispittien kanssa. Ainakaan pienemmissä kokoluokissa. Ne katkeavat, ja sitten on paljon suurempi ongelma kuin alussa.

• Tykkään
Staffans2000 ja 3 muuta
  • Laddar…
C
B Boolean sanoi:
Hyvä idea - riski kuitenkin, että voiko materiaali murtua? Kokeilen
Paina se sisään polygripillä, puristimella tai vastaavalla, jotta saat pidettyä vastaan takapuolelta. En suosittelisi iskemään sitä.

• Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Näyttää siltä, että joku on jo porannut reijän...

Jos lämmität sen kunnolla kuumailmapuhaltimella, sen pitäisi irrota ulos "grispitt":llä...
Minä olen se, joka on päässyt puoliväliin :) porareiän kanssa. Pitää googlata tuo grispryl

A Avemo sanoi:
Jos tuo ohut materiaali on alumiinia ja siinä on kiinni hapettunut teräsruuvi, en olisi liian toiveikas sen irrottamisen suhteen.

Voisiko osan irrottaa, jotta voit työskennellä helpommin kuin porata katossa? Etsimääsi työkalua kutsutaan yleensä nimellä grispitt. Se on kartiomainen vasenkätinen tanko, joka voi onnen sattuessa tarttua poraamaasi reikään. Kannattaa kokeilla myös lämmittää koko juttua. Ehkä se vähän löystyy siitä.
Olen ajatellut koko levyn irrottamista, mutta käsityöläinen, joka asensi sen (1967), teki niin hyvää työtä seinälaastilla.
Lämmittäminen on hyvä idea.

B Boolean sanoi:
Yes, skruven i ”väggen” sticker bara någon mm på insidan. Två bilder är på locket
Korjaan - vain viimeinen kuva on locket ..

T
C cpalm sanoi:
Paina se sisään polygripillä, ruuvipuristimella tai vastaavalla, jotta voit ottaa tukea takapuolta vasten. En löisi siihen.
Luulen valitettavasti, että kierteet estävät

T TechChad sanoi:
Leikkaa se paska pois kaarisahalla. Sitten osta uusi venttiili ja asenna se.

Ehkä tämä toimii:
[linkki]
Se on minun varasuunnitelmani, kun kärsivällisyys on loppunut tai jos lipsahdan ja naarmutan rystystä :)

• Tykkään
TechChad
  • Laddar…
B Boolean sanoi:
Se on minä, joka olen puolivälissä :) porausreiän kanssa. Pitää googlata grisprylen
Kuten sanottu, ilman kunnolla lämpöä ei kannata edes kokeilla grispitten....

T
B Boolean sanoi:
Se on varasuunnitelmani, kun kärsivällisyys on loppunut tai jos lipsahdan ja raapaisen rystystäni :)
Leikkaa se paskana poikki tiikerisahalla (tai muulla työkalulla, joka vahvistaa miehisyyttäsi :giggle:). Sitten ostat uuden venttiilin vanhaan tyyliin ;)

• Tykkään
Claes Sörmland
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.