Onko kenelläkään suositusta kokokasvomaskista, jos käyttää silmälaseja? Aion purkaa sisäkattoa kutterinpurulla, pölyää todella paljon, joten tarvitsen jotain kokokasvoista, mutta vaikea löytää maskia, joka sopii silmälasien kanssa vain googlaamalla.
Puhallinavusteinen koko kasvonaamari toimii kyllä tavallisten silmälasien kanssa, mutta se on vielä kalliimpi kuin SR200 ja SR341-silmälasikehykset.
Minulla on SR200, mutta ei silmälasikehyksiä. Käytän SR200:aa melkein koskaan, koska siitä tulee yleensä aivan liian kuuma. Puolinaamari SR100, tavalliset silmälasit ja suojalasit tavallisten silmälasien ulkopuolella tarpeen mukaan ovat riittäneet minulle amatööriremontoijana. Kun pölyttää kuin hulluna, ei näe mitään, lasien kanssa tai ilman.