Y
Vuoto yläkerran ikkunassa.

Vesitahroja alakerran seinillä. Avasin seinät, mutta eristys näytti olevan ihan kunnossa. Aion kuitenkin vaihtaa sen, poistin eristyksen ja näin hyvin vähän epäilyttäviä tahroja jossain yksittäisessä tuulensuojalevyssä ja muutamassa koolauksessa...

Olen nyt siveltänyt 2 litraa useissa erissä sitä mitä myydään maalikaupoissa tähän tarkoitukseen. josta jotakin hiiltä.

Mutta sitten luin pullosta, että pitäisi käsitellä ylimääräinen metri värimuutosten ympärillä... Ja silloin aloin miettiä miten pääsen käsiksi koolauksiin ja muihin sellaisiin sisäkaton yläpuolella... olen yrittänyt suttailla niin hyvin kuin mahdollista mutta...

Eli, ei ole mitään sellaista ilmeistä hometta, se mitä olen sivellyt saattaa olla vain likaa tai kosteusjälkiä...

Kuinka vaarallista on, jos tyydyn tähän käsittelyyn ja laitan eristyksen, muovin ja kipsin päälle?

-Pitäisikö minun kutsua Anticimex ja antaa heidän ruiskuttaa paremmalla aineellaan? se varmasti maksaa maltaita...

Y
anticimex sanoi, että todennäköisesti ei ollut vaaraa makuuhuoneissani... mutta en asentaisi uutta eristystä ja levyjä ennen kuin syy on täysin korjattu.. enkä peittäisi ikkunoita muovilla, sitä hän ei hyväksynyt, keskustelun lopussa hän huomautti, ettei hän uskaltanut neuvoa mitään muuta kuin äärimmäistä varovaisuutta...

joten nyt rakennusprojekti seisoo.. bah..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.