38 347 lukukertaa ·
360 vastausta
38k lukukertaa
360 vastausta
Kantavuus alumiini L-palkki
Anteeksi, mutta mitä on jäykistys?Bernieberg sanoi:
Yritin vastata siihen viestissä #227. Jos on epävarma, voi tarkastella sitä tarkemmin, ja jos tarvitaan, niin voi laittaa jäykistykset pariin kohtaan. Silloin täytyy uhrata jäykkyysavustus sisäiseltä puupalkilta, koska se joutuu paloittelemaan. Mutta arvioin, kuten sanottu, että sitä ei tarvita.
Haluan korostaa, etten näe tätä minään unelmaratkaisuna, joka olisi muita parempi. Yritin kuitenkin ajatella palkin saavan sulautumaan sisään ja että sen olisi helppo yhdistää puukonstruktion kanssa, ja jäin siihen miettimään. Valmistus ja mahdollisesti hinta, jos siitä tulee paljon erikoista, ovat mahdollisia ongelmia. Mutta ehkä helpompaa, jos luopuu ruostumattomasta, kuten huomaan, että se on varmaan järkevää tehdä. Ehkä voi myös löytää jonkun valmiin palkin, jolla on järkevät mitat, ja joka voisi toimia sellaisessa rakenteessa.
Mielestäni ratkaisusi on juuri se, mitä toivon ratkaisevan ongelmani! Tuhannet kiitokset!
Karrock
Remontoija
· Västra Götaland
· 893 viestiä
Karrock
Remontoija
- Västra Götaland
- 893 viestiä
Luin jonkin verran alussa, mutta en ole seurannut koko ketjua. Eikö kyse ole "vain" siitä, että suojan pitää kestää loppuun asti avausliikkeen aikana? Lumikuorma ei pitäisi olla ongelma, jos se vain hallitaan aurattuna.
Pari metrinkorkuista, irrotettavaa kulmapylvästä ja vaijeri, kuten venetrailerivinssi, joka kiristää pitkää sivua jänteen keskiosan silmukan kautta. Onko tällaisia ratkaisuja esitetty? Tolppien asettaminen mahdollisine vinotukineen ja muutaman kierroksen pyörittäminen ei tietenkään ole yhtä helppoa kuin täysin passiivinen ratkaisu, mutta jos kysymystä ei ole ratkaistu 300 viestillä, ajattelin lisätä, miten itse ratkaisisin sen ainakin.
Pari metrinkorkuista, irrotettavaa kulmapylvästä ja vaijeri, kuten venetrailerivinssi, joka kiristää pitkää sivua jänteen keskiosan silmukan kautta. Onko tällaisia ratkaisuja esitetty? Tolppien asettaminen mahdollisine vinotukineen ja muutaman kierroksen pyörittäminen ei tietenkään ole yhtä helppoa kuin täysin passiivinen ratkaisu, mutta jos kysymystä ei ole ratkaistu 300 viestillä, ajattelin lisätä, miten itse ratkaisisin sen ainakin.
Ajattelin aluksi jotain samankaltaista. Mutta haluan moottoriohjatun järjestelmän. Ei ole käytännöllistä mennä ulos vetämään vinssistä ja poistamaan tolppia. Silloin allasta ei käytetä.Karrock sanoi:
Luin jonkin verran alussa, mutta en ole seurannut koko ketjua. Käsittääkseni kyse on "vain" siitä, että saadaan suojan kestämään avaamisliikkeen lopussa? Lumikuorma ei pitäisi olla ongelma, jos sitä käytetään vain lumettomana aikana.
Pari metrin korkeaa, irrotettavaa kulmatolppaa ja vinssi kuten venevaunu, joka kiristää pitkäsivua silmukan kautta keskeltä jännettä. Onko tällaisia ratkaisuja esitetty? Tolppien asettaminen mahdollisesti vinoon ja muutaman kierroksen veivaaminen ei tietenkään ole yhtä helppoa kuin jos se toimisi täysin passiivisesti, mutta kun ongelmaa ei ole ratkaistu 300 viestillä, ajattelin lisätä, miten minä olisin sen ratkaissut.
Remontoija
· Kalmar län
· 2 596 viestiä
Remontoija
· Kalmar län
· 2 596 viestiä
Livförstyvning tai livavstyvning ovat levyjä, jotka hitsataan kiinni sivuttaisen tuen antamiseksi livet:lle. Ne ovat kuin kolmioita, jotka yhdistävät livet ja flänsin. Jos yhteen puristettavat osat ovat liian ohuita, ne voivat taipua ulospäin, murtua, sen sijaan että ottaisivat vastaa puristuksen aiheuttaman kuorman. Yleensä tämä havainnollistetaan asettamalla viivain tai jotain muuta pystyasentoon ja painamalla, ja tietyllä kuormalla se taipuu ulos ja taipuu paljon.Huggedugge1 sanoi:
Aha! Tyyppiä laatikoida ipe-palkki. Kiitos vastauksesta!Bernieberg sanoi:
Elämän jäykistäminen tai elämän jäykistys ovat levyjä, jotka hitsataan sisään tukemaan elämää sivusuunnassa. Tyyppiä kolmioita, jotka yhdistävät elämän ja laipan. Jos yhteen puristuvat osat ovat liian hoikkia, ne voivat pullistua ulos, murtua, sen sijaan että ottaisivat vastaan puristuskuorman. Asia kuvataan yleensä asettamalla viivain tai jotain pystyasentoon ja painamalla sitä, tietyn kuorman kohdalla se ponnahtaa ulos ja taipuu paljon.
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Huggedugge1 sanoi:
- Det står lågt fuktupptag för den skivan du länkar till,
- du upplever inte att de skivor du monterat har blivit tyngre
- jag länkade till ett inlägg där frigolit hade använts på ett varmt spa på vintern. Det kanske är skillnad.
Du har ju ganska klara indikationer på att skivan inte blir så mycket tyngre. Vill du vara säker så kan du ju alltid ringa till Jackon och fråga och/eller göra ett prov på en skiva.minimal med arbetsinsats på det stora hela.
Du vet vad jag hade gjort….
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Huggedugge1 sanoi:
Voitko linkittää moottoriin, en löydä mitään järkeviä hakutuloksia “rullgrindsnotor”.
Oletan että se on täysin näkymätön, ei näkyviä vaijereita tai vastaavia.
Se on hammaspyörä, joka on kiinni moottorissa ja menee hammaslaitaan, joka on kiinnitetty uima-altaan kanteen.D Derbyboy sanoi:
En löydä nyt linkkiä siihen, mutta ostin sen Alibaban kautta.

Seisoo siis sen lyhyen pään luona, joka on vasten aitaa. Aika pieni, joten ei näy suoraan. En käytä wifi-moduuleja, vaan olen asentanut Sonoff-ratkaisun, jota käytän valaistuksessa sisällä ja ulkona, baarissa ym.D Derbyboy sanoi:
Tässä on heikompi vaihtoehto, jota Amazon myy. Tärkeää on saada moottori, joka kestää mahdollisimman paljon ja että se ei ole ohjelmoitu sulkeutumaan X sekunnin jälkeen. Muuten se on yksinkertainen ratkaisu.D Derbyboy sanoi:
CO-Z Automatic Sliding Gate Opener with 2 Remote Controls, Electric Rolling Driveway Slide Gate Motor, Complete Gate Operator Hardware Security System Kit for Sliding Gate Up to 40 Feet https://www.amazon.com/dp/B0197V3OD2/ref=cm_sw_r_cp_api_glc_i_85AS0QBXFECSPENFVG9J
