Hei, minulla on vanha rötiskö, jonka aion alkaa remontoida ;D
Ei ole eristystä seinissä. Vain lattianpalkkien väleissä. Se on rakennettu pystysuoraan pontatusta
3-5 tuuman lankusta. Ja myös vaakatasossa olevia tukkeja olen nähnyt joissakin paikoissa. Minulla on ollut ukko, joka sanoi, ettei siinä ole varsinaisia kantavia seiniä. Mutta minullahan on myös yläkerta. Ja sen täytyy kai olla jotain, joka tukee yläkertaa??
 
  • Vanha rakennuksen huone, jossa näkyy puulankkuseinää ja ikkunaa. Seinän yläosassa on halkeama, joka paljastaa eristämättömän rakenteen.
:D
Tämä alkaa kuulostaa hauskalta ilmoitukselta, jonka luin kerran, jossa vuokrasivat entistä lammastaloa kahdessa kerroksessa ilmavalla pohjaratkaisulla ilman seiniä.....

Hän tarkoitti varmaan, että mikään sisäseinistä ei ole kantava. Ulkoseinät, jotka eivät ole päätyjä, ovat varmasti kantavia. Jos haluat tarkempia tietoja, suosittelen, että vuokraat tunnin tai kaksi rakennussuunnittelijalta ja pyydät häntä katsomaan taloa.

/pinebar
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.