Hei, minulla on vanha rötiskö, jonka aion alkaa remontoida ;D
Ei ole eristystä seinissä. Vain lattianpalkkien väleissä. Se on rakennettu pystysuoraan pontatusta
3-5 tuuman lankusta. Ja myös vaakatasossa olevia tukkeja olen nähnyt joissakin paikoissa. Minulla on ollut ukko, joka sanoi, ettei siinä ole varsinaisia kantavia seiniä. Mutta minullahan on myös yläkerta. Ja sen täytyy kai olla jotain, joka tukee yläkertaa??