Hei. Olemme juuri ostaneet talon ja haluamme nyt poistaa 70-luvun "spaljén", kuten me kutsumme sitä, mutta sille on varmasti olemassa oikeampi nimi. Nyt alamme kuitenkin miettiä, voiko sillä olla jonkinlainen kantava toiminto, ja otamme kiitollisina vastaan apua asiaan. Liitän mukaan kuvan pohjapiirroksesta.