Hei. Olemme juuri ostaneet talon ja haluamme nyt poistaa 70-luvun "spaljén", kuten me kutsumme sitä, mutta sille on varmasti olemassa oikeampi nimi. Nyt alamme kuitenkin miettiä, voiko sillä olla jonkinlainen kantava toiminto, ja otamme kiitollisina vastaan apua asiaan. Liitän mukaan kuvan pohjapiirroksesta.

Terveisin
Pohjapiirros kerroksesta, jossa olohuone ja kolme makuuhuonetta. Punaista ympyröintiä mahdollinen väliseinässä merkittynä.

70-luvun tyyliä oleva puinen koristeaita olohuoneessa, erottamassa tilaa valkoisella seinällä ja valokuvia taustalla.
 
Tarkista, onko minkään kattotuolin varassa. Koskee yksikerroksista taloa.

Tämä johtuu siitä, että kyseessä näyttää olevan kulmatalo.

Käynti voi olla hyvä idea.
 
Alla on meillä on sisäänkäyntitaso ja yläpuolella on ryömintäullakko. Katto-uuneja tutkitaan ullakolla, olettaisin 😉
 
Ristikko näyttää kuuluvan suoraan seinälinjaan, joten on olemassa riski, että se on kantava.
Onko sisääntulokerroksessa ristikön alapuolella seinä?

Protte
 
Kiitos mielipiteestäsi Protte. Alla ei ole suoraan seinää. Se näyttää olevan suunnilleen keskellä alla olevaa "relaxrummet".
Pohjapiirros, joka esittää talon alakertaa, sisältäen tilat kuten vierashuone, pesutupa, yhtenäinen relax-työhuone, wc ja autotalli.
 
Välipohja voi olla niin vahva, ehkä betonia, että se kestää yläkerran kuorman.

Missä teillä on katon harja?

Protte
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.