P
Hei, nyt vihdoin vanha keittiö poistuu :)
Aion aloittaa poistamalla kantavan seinän, jotta keittiöstä tulee suurempi. Joten minulla on muutamia kysymyksiä tästä, olisi mahtavaa jos voisitte auttaa minua!

Minkä kokoinen liimapuupalkki tarvitsen seinälleni?

Liimapuupalkin pituus tulee olemaan noin 5,07 m
Liimapuupilarien korkeus tulee olemaan noin 2,40 m

Asun tasakattoisessa talossa, jossa on huopakatto. Se on yksikerroksinen talo, jossa on betonilaatta. Rakennusvuosi -74.

Kuvassa näette seinän, joka poistetaan: Punaisella merkitty :D

Terveisin/Dadde

1. kuva puuttuu
2. Missä päin maata asut? Se on melko ratkaiseva tekijä, johtuen lumipeitteen erosta Ystadin ja Gällivaren välillä.

P
mats_o sanoi:
1. kuva puuttuu
2. Missä päin maata asut? Sillä on melko ratkaiseva merkitys johtuen lumipeitteen erosta Ystadin ja Gällivaren välillä
1: Olen yrittänyt lisätä kuvan, mutta en oikein tiedä miten pitäisi tehdä sillä se ei toimi, siinä lukee että muoto on väärä?????? Olen käyttänyt digikameraa ja yrittänyt pienentää sitä "paint"-ohjelmalla. Vinkkejä mitä voisin tehdä........

2: Asun ihanassa Göteborgissa :D

Ystävällisin terveisin/ Dadde

Dadde sanoi:
Olen yrittänyt lisätä kuvan, mutta en oikein tiedä miten se pitäisi tehdä, sillä se ei toimi, sanotaan että se on väärässä muodossa?
Oletko tallentanut sen ".jpg"-muodossa? Kuvia ".bmp"-muodossa ei voi lisätä foorumille.

P
kuva........

• Keittiö, jossa on valkoinen jääkaappi, puisia lattioita ja valkoisia kaappeja. Lattialla sininen IKEA-kassi ja oikealla kynttilänjalka.
Mitä sinulla on seinän yläpuolella? Paras vaihtoehto olisi, jos sinulla olisi leikkauspiirustus, joka näyttäisi koko rakenteen. Jotta voit laskea liimapuupalkin, sinun täytyy tietää, mitkä kuormat nykyään kannetaan kantavaan seinään.

/Lars

P
Ei ole oikeita piirustuksia saatavilla. Mutta katto on tasainen ja seinä on rakennettu 9,5 cm x 4,5 cm lankuista luultavasti 60 cm välein, riittääkö tämä tieto?

Voitteko suositella hyvää paikkaa, mistä voi ostaa liimapuupalkkia edullisesti Göteborgissa?

Terveisin, Dadde

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.