3 685 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Kantaa seinän purkaminen, liimapuuta............
Hei, nyt vihdoin vanha keittiö poistuu
Aion aloittaa poistamalla kantavan seinän, jotta keittiöstä tulee suurempi. Joten minulla on muutamia kysymyksiä tästä, olisi mahtavaa jos voisitte auttaa minua!
Minkä kokoinen liimapuupalkki tarvitsen seinälleni?
Liimapuupalkin pituus tulee olemaan noin 5,07 m
Liimapuupilarien korkeus tulee olemaan noin 2,40 m
Asun tasakattoisessa talossa, jossa on huopakatto. Se on yksikerroksinen talo, jossa on betonilaatta. Rakennusvuosi -74.
Kuvassa näette seinän, joka poistetaan: Punaisella merkitty
Terveisin/Dadde
Aion aloittaa poistamalla kantavan seinän, jotta keittiöstä tulee suurempi. Joten minulla on muutamia kysymyksiä tästä, olisi mahtavaa jos voisitte auttaa minua!
Minkä kokoinen liimapuupalkki tarvitsen seinälleni?
Liimapuupalkin pituus tulee olemaan noin 5,07 m
Liimapuupilarien korkeus tulee olemaan noin 2,40 m
Asun tasakattoisessa talossa, jossa on huopakatto. Se on yksikerroksinen talo, jossa on betonilaatta. Rakennusvuosi -74.
Kuvassa näette seinän, joka poistetaan: Punaisella merkitty
Terveisin/Dadde
1: Olen yrittänyt lisätä kuvan, mutta en oikein tiedä miten pitäisi tehdä sillä se ei toimi, siinä lukee että muoto on väärä?????? Olen käyttänyt digikameraa ja yrittänyt pienentää sitä "paint"-ohjelmalla. Vinkkejä mitä voisin tehdä........mats_o sanoi:
2: Asun ihanassa Göteborgissa
Ystävällisin terveisin/ Dadde
Mitä sinulla on seinän yläpuolella? Paras vaihtoehto olisi, jos sinulla olisi leikkauspiirustus, joka näyttäisi koko rakenteen. Jotta voit laskea liimapuupalkin, sinun täytyy tietää, mitkä kuormat nykyään kannetaan kantavaan seinään.
/Lars
/Lars
Ei ole oikeita piirustuksia saatavilla. Mutta katto on tasainen ja seinä on rakennettu 9,5 cm x 4,5 cm lankuista luultavasti 60 cm välein, riittääkö tämä tieto?
Voitteko suositella hyvää paikkaa, mistä voi ostaa liimapuupalkkia edullisesti Göteborgissa?
Terveisin, Dadde
Voitteko suositella hyvää paikkaa, mistä voi ostaa liimapuupalkkia edullisesti Göteborgissa?
Terveisin, Dadde
Klikkaa tästä vastataksesi