osta talo jos pidätte siitä

BiFuel BiFuel sanoi:
Yksi asia, joka on syytä ottaa huomioon, on se, että eterniitti rapautuu ajan myötä, joten asbestikuituja voi kerääntyä maan lähelle taloa. Joten ehkä lasten ei pitäisi pölistä maassa kukkapenkeissä siellä... tai antaa heidän käyttää kulmahiomakonetta katolla.

Muuten eterniitti ei aiheuta haittaa niin kauan kuin se pysyy paikoillaan.
Lapseni leikkivät melkein aina kulmahiomakoneen kanssa katolla, joten olen samaa mieltä, se voi todellakin olla ongelma.

• Haha
  • Tykkään
AG A ja 4 muuta
  • Laddar…
J
F Frankesson sanoi:
Lapseni leikkivät melkein aina omalla kulmahiomakoneella katolla, joten olen samaa mieltä, se voi todellakin olla ongelma.
Niin tekevät minunkin. Käytän kuitenkin kulmahiomakonetta myös heidän ekseemiinsä. Asbestiklimpit toimivat myös myslinä piimän kanssa.

J Jocke Best sanoi:
Minun myös. Mutta käytän myös kulmahiomakonetta niiden ekseemaa vastaan. Asbestiklöntit toimivat myös mysliinä piimän kanssa.
Fiksua! Meillä on tapana käyttää sitä, kun näkkileipä on loppu. Ja hienoksi jauhettuna glitterijauheena, kun lapset leikkivät satumaisia prinsessoja.

• Tykkään
Jocke Best ja 1 muu
  • Laddar…
BiFuel BiFuel sanoi:
Yksi asia, joka on tärkeä muistaa, on että eterniitti rapautuu ajan mittaan, joten asbestikuituja voi kerääntyä maahan aivan talon viereen. Siksi lasten ei ehkä pitäisi leikkiä maassa kukkapenkeissä... tai käyttää kulmahiomakonetta katolla. Muuten eterniitistä ei ole mitään haittaa niin kauan kuin se pysyy paikoillaan. Sen purkaminenkaan ei pitäisi olla ongelma, jos teet sen itse, mutta ammattimaisen palvelun palkkaaminen voi olla kallista.
Mutta lopeta arvailu ja väitteiden keksiminen siitä, että maa pilaantuisi

Jos kävelet kierroksen eurooppalaisessa suurkaupungissa tai menet Tukholman metroon, saat suuremman annoksen asbestia kuin siitä katosta elinikäsi aikana

Kyllä, asbesti voi olla vaarallista, jos altistut paljon ympäristössä, jossa sitä on pölyssä.
Esimerkiksi ei kuole kerrasta, kun poraa asbestilevyyn

Olen työskennellyt lähes päivittäin asbestin kanssa 15 vuoden ajan, vuosittaisia tarkastuksia...

TS:lle
Osta talo ja elä hyvin, ei ole MITÄÄN huolehdittavaa niin kauan kuin et aio sahata tai porata niin, että pölyää

• Tykkään
  • Haha
Fairlane ja 6 muuta
  • Laddar…
J javlaandersson sanoi:
Mutta lopeta arvailu ja keksiminen, että maahan päätyisi roskaa

Jos kävelet Euroopan suurkaupungissa tai menet Tukholman metroon, saat suuremman asbestiannoksen kuin siitä katosta koko elämän aikana

Kyllä, asbesti voi olla vaarallista, jos olet altistunut paljon ympäristössä, missä sitä on pölyssä
Et kuole esimerkiksi poraamalla kerran asbestilevyä

Olen työskennellyt melkein päivittäin asbestin parissa 15 vuoden ajan, vuosittaiset tarkastukset….

TS:lle
Osta talo ja elä ja voi hyvin, ei ole MITÄÄN syytä huoleen niin kauan kuin et aio sahata tai porata niin, että pölyää
Minä en arvaile, tämä on tieto, jonka olen saanut saneerausfirmalta, joka kouluttaa asbestista.

BiFuel BiFuel sanoi:
Arvaan, että tämä on tieto, jonka sain asbestialan koulutusta tarjoavalta puhdistusyritykseltä.
Joka veloittaa ihmisten pelosta

• Tykkään
Peter787 ja 3 muuta
  • Laddar…
Ostin talon :) minulla on tarkastaja, joka tulee ja voi myös antaa mielipiteensä

• Tykkään
Ensyltburk ja 10 muuta
  • Laddar…
D dabbeimba sanoi:
Ostin talon :) minulla on tarkastaja tulossa ja hän voi sanoa mielipiteensä lisäksi
onnittelut nyt haluamme nähdä kuvia

K
D dabbeimba sanoi:
Ostin talon :) on tarkastaja, joka voi kertoa mielipiteensä lisäksi
Onnittelut! Kerro mielellään, mitä tarkastaja sanoo asiasta. Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla.

M maria01 sanoi:
Som tar betalt för på folks rädsla
Sillä ei ole asian kanssa tekemistä. Kyse oli väitteestä, että arvaan, mitä en tee. En ota kantaa siihen, kuinka pelokkaita tai ei pelokkaita ihmiset ovat asbestista. Minulla on itselläni sekä mineriittilevyjä että putkenmutkia kellarissa, eivätkä ne häiritse minua.

Ehkä voin lisätä vähän aiheeseen.
Vaihdoimme katon viime vuonna talossamme. Aiempi katto oli peltiä, tiedättehän sellaisia levyjä, jotka jäljittelevät tiiliä. Tämän alla oli eterniittikatto. Eterniitit olivat laattojen muodossa, noin 20x30, kaikki yksitellen naulattuja.

Saatiin tarjouksia kattoliikkeeltä eterniitin purkamisesta, sen kustannus oli noin 50000.
Ostettiin muutama kunnollinen p3-kasvosuojus ja pyydettiin muutama kaveri auttamaan sen sijaan ja heitimme roskat vuokrattuun suljettuun konttiin. Jätteenkäsittely maksoi noin 7500, mukaan lukien kontin vuokra.

Talon koko on noin 110 m2, enkä oikein tiedä katon kaltevuutta.

• Tykkään
Ensyltburk
  • Laddar…
K
Meillä on eterniittikatto vuodelta -78. Kuten aiemmin on mainittu, näköjään eterniitti kestää vielä 40 vuotta. Mutta mikä on aiheuttanut vahinkoa meidän katollemme, ovat katon reunat. Yksinkertainen rakenne on johtanut siihen, että vesi valuu toisinaan katon reunan yli (siis katon sivulle) ja on aiheuttanut vaurioita raakapontille. Osittain sammal on ohjannut vedenpoistoa katolla. Meillä on 23 asteen katto. Myös rimoitus, kattohuopa ja otsapelti ovat melko kuluneet 44 vuoden jälkeen, mutta eterniitti on ehjä!

BiFuel BiFuel sanoi:
Arvaan, että tämä on tietoa, jonka olen saanut asbestiin erikoistuneelta saneerausyritykseltä.
Jos olisin työskennellyt asbestin saneeraajana, olisin sanonut jotain vastaavaa. Jos ihmiset pelkäävät rakennusmateriaalia talossaan, he haluavat vaihtaa sen. Tämä johtaa sitten enemmän työhön.
Siksi luulen, että tarvitset toisen lähteen väitteellesi.

• Tykkään
Kirre2
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.