Kävin ostamassa joukon vangstyckenia rakennusliikkeestä.
Kun aloin asentaa niitä, huomasin, että sekä askelkorkeus että -syvyys vaihtelevat käytännössä kaikissa. Onko tämä yleistä?
On joka tapauksessa vaikeaa rakentaa suora ja pystysuora portaikko näiden kanssa.

J JF. sanoi:
Kävin ostamassa kasan vangstykkejä Byggmaxista.
Kun aloitin niiden asentamisen, huomasin, että sekä askelkorkeus että askelsyvyys vaihtelevat käytännössä kaikissa. Onko se yleistä?
On hankalaa rakentaa rappuset tasaisesti näiden kanssa.
Kuinka paljon eroa on?

Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 sanoi:
Kuinka paljon eroaa?
Yksi ylemmästä askelmasyvyyttä oli 23,5 cm, loput olivat noin 24,5 cm.
Muuten ero oli pienempi muissa, mutta ne eivät olleet samat mitat. Lähetän kuvan mukaan.
Jos tämä on yleistä, ajattelen, että olisi parempi valmistaa omat.

• Puiset portaat, joiden askelmien syvyydet eroavat hieman toisistaan. Yksi askelma on 23,5 cm syvä ja muut noin 24,5 cm syviä.
  • Puutikkaat puutarhassa, joissa eri askelten syvyys.
J JF. sanoi:
Yksi askelmasyvyys oli 23,5 cm, loput olivat noin 24,5 cm. Muuten ero oli pienempi muissa, mutta ne eivät olleet samat mitat. Lähetän kuvan mukaan. Jos se on näin, ajattelen, että on parempi tehdä itse.
Se oli hieman eroa, ostin omani Bauhausista ja ne olivat täydellisiä.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
Olen ostanut 6 sju stegs Byggmaxilta heidän omasta merkistään kolmelle streckorille. Kaikki ovat olleet riittävän tarkkoja eikä niillä ole ollut niin suurta eroa, kuten sinulla.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
En koskaan ajatellut, että minun pitäisi mitata uudelleen sahalla.
Rakennustarvikeliike Buildmax ei myöskään ota vastaan heidän puutavaran palautuksia. Ehkä voi reklamoida..

J JF. sanoi:
En koskaan ajatellut, että minun pitäisi mitata uudelleen puutavaraliikkeessä.
Buildmax ei myöskään ota tavaroita takaisin. Ehkä sitä voi reklamoida..
Reklamoisin ehdottomasti, jos olisin sinä. Aion myös mitata uudelleen seuraavalla kerralla, kun ostan sieltä!

Kävin eilen Byggmaxilla ja ostin kipsilevyjä, hintojen merkinnät olivat todella huonoja ja minun piti ostaa levyjä hintaan 64,95 kpl, mutta myyjä väitti, että olin ottanut levyjä, jotka maksoivat 78,65 kpl. Jouduin taistelemaan todistaakseni olevani oikeassa. Kaiken lisäksi hän halusi vielä katsoa autoni läpi. Kestää kauan ennen kuin menen sinne uudestaan.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 sanoi:
Olin eilen Byggmaxissa ja ostin kipsilevyjä, erittäin huono hintamerkintä ja minun piti ostaa levyjä hintaan 64,95 kpl, mutta myyjä väitti, että olin ottanut levyjä, jotka maksoivat 78,65 kpl. Sain taistella saadakseni oikeuden. Kaiken lisäksi hän halusi myös tarkistaa auton. Kestää kauan ennen kuin astun sinne uudestaan.
Joo ei ole mikään elämys ostaa siellä, mutta joskus tulee ostettua silti sieltä. Joo sekä Byggmaxissa että Bauhausissa haluavat tehdä kotietsinnän autoon, kun sieltä yrittää lähteä.

J JF. sanoi:
Ja det är ingen höjdare att handla där, men ibland blir det att jag handlar där ändå.
Ja både på byggmax och Bauhaus vill de göra en husrannsakan på bilen när man ska åka därifrån.
Ei koskaan kun olen Bauhaus Sicklassa tai ByggMax Gustavsbergissä. Ehkä se riippuu kaupasta?

Krilleman
On valtava ero Eskilstunan Byggmaxin ja Västeråsin Byggmaxin välillä.

Eskilstunan liikkeeseen en astu enää jalallanikaan. Henkilökunta on ylimielistä ja tekee kaikkea muuta paitsi töitään. Heidän sloganinsa on "Tupakointi ensin aina". Kassa on aina tyhjänä viime kerrat, kun olen ollut siellä, mikä johtaa turhaan odottamiseen.

Västeråsin Byggmax sen sijaan on valovuoden edellä asiakasajattelussa, mutta myös liikkeessä on järjestystä ja selkeyttä.

Toisaalta asioin eniten Beijer Eskilstunassa, vaikka se on vaikeampaa viikonloppuisin...
Beijerin verkkokauppa+noutopalvelu on loistava ja ilmainen. Ilmoita vain saapumisestasi, aja vaunu sisään ja saat lastauksen. 10% alennus talonomistajien kautta ja jäsenyys sain ilmaiseksi kahdeksi vuodeksi sähkötoimittajalta.
Suosittelen!

• Tykkään
fremax
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.