Kiitos rauhoittavasta vastauksesta!
Aion puhua snickaren kanssa. Ei oikein haluaisi aaltoilevia seiniä. ;D
 
Hei!

Se ei ole lainkaan ongelma, mutta ei haittaa, jos ne tuetaan kunnolla.
esim. laittaa ne uuteen kasaan hyvälle alustalle.'

Per ;)
 
Juuri niin, tuo ei ole mikään hätä. Pahempaa on nähty..:)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.