6 388 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
Kaakelit sammakoilla
Voitteko - kun tiedätte kaiken
- auttaa minua löytämään, mikä kauppa/toimittaja valmistaa niitä uskomattoman söpöjä kaakeliuuniita, joita haluan?
Ne ovat neliönmuotoisia, valkoisia, melko pieniä kaakeleita, joissa on relief-sammakoita ja relief-liskoja. Olen nähnyt niitä useissa "Allt i Hemmet" ja vastaavissa lehdissä, mutta siitä on jo muutama vuosi. Haluaisin todella kovasti ne! Luulen, että ne olivat jopa käsintehtyjä...
Ne ovat neliönmuotoisia, valkoisia, melko pieniä kaakeleita, joissa on relief-sammakoita ja relief-liskoja. Olen nähnyt niitä useissa "Allt i Hemmet" ja vastaavissa lehdissä, mutta siitä on jo muutama vuosi. Haluaisin todella kovasti ne! Luulen, että ne olivat jopa käsintehtyjä...
En tiedä, ovatko ne samat sammakot, joita ajattelet, mutta Ekeby Bruk Uppsala har några kräldjur på sina plattor. www.ekebybruk.se
General Failure ja Fialotta: SUURI KIITOS teille molemmille (vastasitte täsmälleen samalla hetkellä ja annoitte tismalleen saman vastauksen). Juuri sitä sammakkoa etsin! Mutta kysymys kuuluukin, eikö liskot olekin VIELÄ suloisempia?
Joka tapauksessa, voin kiitos teidän ostaa unelmieni kaakelit nyt
Joka tapauksessa, voin kiitos teidän ostaa unelmieni kaakelit nyt
Jureitille:
Aion laittaa ne minimaaliselle pinnalle tiskialtaan yläpuolelle mökissämme, joka rakennetaan pian. Kyse on vain muutamasta neliömetristä!
Ajattelin, että ympäröivä kaakeli olisi samantyyppistä (neliömäistä ja kermaisen valkoista) ja muutama sammakonkaakeli siellä täällä. Ei kuin boordina ja ehdottomasti ei kaikkialla.
Mutta nyt kun pidän enemmän liskoista, syntyy ongelma: nämä kaakelit ovat suorakulmaisia ja niitä on heti vaikeampi yhdistää tavallisiin, huomaamattomiin...
Aion laittaa ne minimaaliselle pinnalle tiskialtaan yläpuolelle mökissämme, joka rakennetaan pian. Kyse on vain muutamasta neliömetristä!
Ajattelin, että ympäröivä kaakeli olisi samantyyppistä (neliömäistä ja kermaisen valkoista) ja muutama sammakonkaakeli siellä täällä. Ei kuin boordina ja ehdottomasti ei kaikkialla.
Mutta nyt kun pidän enemmän liskoista, syntyy ongelma: nämä kaakelit ovat suorakulmaisia ja niitä on heti vaikeampi yhdistää tavallisiin, huomaamattomiin...
Klikkaa tästä vastataksesi