hei. juuri täytin kylpyhuoneessa olevat kaivetut ojat putkien vaihdon jälkeen. miten on jälkikastelun kanssa? käytin maxit hienobetonia. olemassa oleva lattia ympärillä on myös betonia, se on maan tasalla, maanvarainen laatta. olen vähän epävarma siitä, onko hyvä kastella jälkikäteen, koska eikö vesi silloin voi valua laattaan ja aiheuttaa kosteutta/homeita? vai valuuko mahdollisesti sellainen vesi laatan läpi ja alempaan eristeeseen ja vastaavaan? mitä mieltä olette?

Ei, sinun ei tarvitse kastella sitä jälkikäteen, ja jos kuitenkin haluat tehdä sen, et koskaan pysty saamaan niin paljon vettä läpäisemään betonia, joten sinulla olisi ongelmia kosteuden ja homeen kanssa.

Kastele kunnolla ja laita muovia päälle, sitten se on hyvä.

pitäisikö minun laittaa byggplast päälle? luin jotain krympspärrista. vesi voi valua saumaan vanhan betonin ja uuden betonin välillä.

Tob_ekl, eikö se ollut sinä, jonka piti tasoitevalaa kahden viikon kuluttua ja me keskustelimme minkä nopean betonin käyttäisit? Mutta maxit hienobetoni tarvitsee kutistua pari-kolme kuukautta ennen tasoitevalua, mutta ehkä olet muuttanut aikataulua.

tob_ekl sanoi:
pitäisikö minun laittaa byggplast päälle? luin jotain krympspärrista. vesi voi tietysti valua saumaan vanhan betonin ja uuden betonin välillä.
Byggplast sopii hyvin. Vesi ei valu minnekään, siellähän on vain pieniä lammikoita lattialla, ei mitään valuvaa.

joo aion tasoittaa kylpyhuoneen ja siihen ostin abs 318:aa, mutta hienobetoni valoin uudelleen kylpyhuoneen ulkopuolelle lattian pinnaksi. sinne en aio tasoittaa.

Ahaa, nyt ymmärrän.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.