Kuten sanottu, miten olette ratkaisseet lattialämmityksen jakotukin tarkastusluukun?

Olen nähnyt, että on olemassa erityisiä laatikoita, jotka upotetaan seinään, mutta ne maksavat yli 2000:- peltilaatikosta luukulla.

Olen löytänyt niitä, jotka myyvät vain luukun, joka upotetaan kipsiseinään, mutta suurimmillaan 400x400mm, se ehkä on liian pieni, vai mitä mieltä olette?

Jakotukissa on 7 piiriä.

Otankin mielelläni vastaan vinkkejä siitä, mistä luukkuja voi ostaa kohtuullisin hinnoin.

Sijoitan jakajan itse rakentamaani tilaan, jossa on lattiakaivo ilman kaappeja. Se on vain seinällä muiden putkiasennusten joukossa. Kaunista, ei, mutta putkia on siellä niin paljon, kuten paineastia ja vedenpuhdistin, että tila on tarkoitettu asennustilaksi.

Ja jotta en aiheuttaisi lisätarvetta vesijakelujakajalle ja siihen liittyville (tarpeettoman) kalliille kaapeille, aion asentaa myös vesijakelujakajan samaan huoneeseen, vaikka se vaatisi hieman ylimääräistä alupex-letkua kuluttajille. Pääsen eroon kaapista.

En usko, että tarvitset vesitiivistä kaappia lattialämmitykseen, koska se on lämmitysjärjestelmä, jossa mahdollisessa vuodossa on rajallinen määrä vettä. Toisaalta vesijakelujärjestelmässä vuoto voi olla kuinka suuri tahansa.

Olen asentanut useita lattialämmityksen jakajia keittiön yläkaappeihin, jotka olen halkaissut syvyyssuunnassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.