1 946 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
jakaa asbestisementtiputki
Hei. Pidän tämän lyhyenä..
Vanha talo, ja katot vinossa yläkerran huoneissa, joissa he ovat tehneet suorat seinät puoliväliin asti saadakseen varastotilaa pitkin huoneita. Nyt yksi seinä pitää poistaa, ja siellä on pitkä ilmanvaihtoputki asbestisementistä, joka täytyy poistaa, mutta minun täytyy jakaa se, pitäisikö minun sahata vai iskeä se? Ajattelin sahata, mutta en tiedä, minkä terän tarvitsisin sahaan siinä tapauksessa. Tai jos minun pitäisi rikkoa se vasaralla, en tiedä kuinka kova se on ja mikä pölisee eniten.
Vanha talo, ja katot vinossa yläkerran huoneissa, joissa he ovat tehneet suorat seinät puoliväliin asti saadakseen varastotilaa pitkin huoneita. Nyt yksi seinä pitää poistaa, ja siellä on pitkä ilmanvaihtoputki asbestisementistä, joka täytyy poistaa, mutta minun täytyy jakaa se, pitäisikö minun sahata vai iskeä se? Ajattelin sahata, mutta en tiedä, minkä terän tarvitsisin sahaan siinä tapauksessa. Tai jos minun pitäisi rikkoa se vasaralla, en tiedä kuinka kova se on ja mikä pölisee eniten.
Tarkista talon rakennusajankohtana tehdyt rakennuspiirustukset. Jos seinät ovat siellä, ei välttämättä ole varmaa, että ne voi vain poistaa..A ankan678 sanoi:
Minun talossani on pystyssä olevia lankkuseiniä oleskelutilojen ja kissantuulikaappien välillä, ja ne ehdottomasti täyttävät kattorakenteiden kannalta tärkeän tehtävän.
Hei taas. Ajattelin purkaa osan ullakon seinästä, monet sanovat, että se voi olla kantava, joten minulla on nyt muutama kysymys. Talo on noin 10 m. Yläkerrassa on kaksi huonetta, yksi on 7 metriä ja toinen pieni 3 metriä. Suuressa huoneessa on viisto katto, joka ulottuu alas, ehkä on 50 cm suoraa seinää. Ja pienessä huoneessa on ehkä 1,5 m suoraa seinää. Molemmissa ullakkovarastoissa on pienet ovet ja niitä käytetään varastona. Se seinä, jonka haluan purkaa, on noin 2 metriä. 1 metri jätetään ennalleen.
Kysymys 1. Seinän pystylaudat ovat 34 mm:ä, voiko tämä olla kantava?
Kysymys 1. Seinän pystylaudat ovat 34 mm:ä, voiko tämä olla kantava?
Klikkaa tästä vastataksesi