Ei varmasti kannata, kun se muuttuu tilaa vieväksi & ja siksi tosi kalliiksi kuljetuksiksi 8)
Ellei sitten osta niin paljon, että tulee täysi lasti rekalle
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.