2 029 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Ilmaa viemäriin
Haluan poistaa viemäriputken, joka menee kellarista kahden kerroksen kautta katolle. Aion asentaa ilmaputken vain lattialiitokseen.
Toimiiko se?
Mitä tapahtuu, jos se ei toimi?
Halaus!
// Stefan
Toimiiko se?
Mitä tapahtuu, jos se ei toimi?
Halaus!
// Stefan
Venttiilin tulee sijaita korkeammalla kuin korkein vesilukko ja olla viimeisenä viemärijärjestelmässä. Jos se on ennen esim. WC-istuinta, venttiili ei auta päästämään ilmaa järjestelmään, ja WC:n vesilukko voi imeytyä tyhjäksi aiheuttaen hajuongelmia. Venttiilin (vakumventtiilin) tulee aina olla asennettuna lämmitettyyn tilaan. Tartan
Talon omistaja
· Landskrona
· 102 viestiä
Hei pojat!
Vakuumventtiili voi myös sijaita kylmässä tilassa. Esimerkiksi kylmä ullakko.
http://www.rinkabyror.se/
Etsi vakuumventtiili
Ystävällisin terveisin, Lars
Vakuumventtiili voi myös sijaita kylmässä tilassa. Esimerkiksi kylmä ullakko.
http://www.rinkabyror.se/
Etsi vakuumventtiili
Ystävällisin terveisin, Lars
Klikkaa tästä vastataksesi