Haluan poistaa viemäriputken, joka menee kellarista kahden kerroksen kautta katolle. Aion asentaa ilmaputken vain lattialiitokseen.

Toimiiko se?

Mitä tapahtuu, jos se ei toimi?

Halaus!

// Stefan
 
Se saattaa haista jonkin verran, vaikka sen ei pitäisi. jos venttiili on liian tiukka, huuhtelu on heikkotehoista ja se voi johtaa tukkeutumiseen.
 
Venttiilin tulee sijaita korkeammalla kuin korkein vesilukko ja olla viimeisenä viemärijärjestelmässä. Jos se on ennen esim. WC-istuinta, venttiili ei auta päästämään ilmaa järjestelmään, ja WC:n vesilukko voi imeytyä tyhjäksi aiheuttaen hajuongelmia. Venttiilin (vakumventtiilin) tulee aina olla asennettuna lämmitettyyn tilaan. Tartan
 
Hei pojat!

Vakuumventtiili voi myös sijaita kylmässä tilassa. Esimerkiksi kylmä ullakko.

http://www.rinkabyror.se/

Etsi vakuumventtiili

Ystävällisin terveisin, Lars
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.