3 720 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Onko viemärin ilmanvaihto kunnossa?
Hei,
Olemme juuri palkanneet käsityöläisiä remontointiin kylpyhuonetta, joista yksi kylpyhuone (wc) rakennettiin uuteen paikkaan. Käsityöläiset laittoivat poistoilman uuden seinän taakse wc-istuimen taakse sen sijaan, että olisivat johtaneet poistoilman kattoon. Ajatuksena on, että asennamme sitten kipsiseinän tänne, mutta silloinhan rakentaisimme poistoilman sisään.
Onko oikein, että käsityöläiset tekevät tämän ratkaisun poistoilmalle (katso kuva)?
Vai voinko pyytää, että he tekevät sen uudelleen ja johtavat putken ulos katon yläpuolelle?
Saan pian laskun koko työstä..
Olemme juuri palkanneet käsityöläisiä remontointiin kylpyhuonetta, joista yksi kylpyhuone (wc) rakennettiin uuteen paikkaan. Käsityöläiset laittoivat poistoilman uuden seinän taakse wc-istuimen taakse sen sijaan, että olisivat johtaneet poistoilman kattoon. Ajatuksena on, että asennamme sitten kipsiseinän tänne, mutta silloinhan rakentaisimme poistoilman sisään.
Onko oikein, että käsityöläiset tekevät tämän ratkaisun poistoilmalle (katso kuva)?
Vai voinko pyytää, että he tekevät sen uudelleen ja johtavat putken ulos katon yläpuolelle?
Saan pian laskun koko työstä..
Jos sinulla on jo ilmastointi katon kautta, ei tarvita enempää.
Mutta asentaa vakuumiventtiili niin on erittäin huono idea. Kymmenen vuoden kuluttua venttiilin kumi on kovettunut, jolloin se alkaa vuotaa, ja silloin sinulla on homeviljely deluxe seinässä.
Jos pitää olla vakuumiventtiili, on parempi asentaa se haaraan pesualtaan alle.
Mutta asentaa vakuumiventtiili niin on erittäin huono idea. Kymmenen vuoden kuluttua venttiilin kumi on kovettunut, jolloin se alkaa vuotaa, ja silloin sinulla on homeviljely deluxe seinässä.
Jos pitää olla vakuumiventtiili, on parempi asentaa se haaraan pesualtaan alle.
Minulla ei ole muuta ilmanpoistoa katon kautta tietääkseni. Edellinen poistettiin vanhan vessan purkamisen yhteydessä. Joten tämä ilmanvaihto on todennäköisesti molemmille vessoille, jotka ovat päällekkäin pohjapiirustuksessa. Toinen vessa on lisäksi alakerrassa, joten todennäköisesti tämä on olemassa oleva ilmanpoisto… 😦useless sanoi:
Jos sinulla on jo ilmanpoisto katon kautta, niin muita ei tarvita.
Mutta tyhjiöventtiilin asentaminen noin on erittäin huono idea. Kymmenen vuoden kuluttua venttiilin kumi on kovettunut, jolloin se alkaa vuotaa, ja sitten sinulla on homekasvatamo seinän sisällä.
Jos haluaa käyttää tyhjiöventtiiliä, on parempi laittaa se hanan alle.
Olen melko tyytymätön tähän firmaan kaiken kaikkiaan, koska loput remontista ei ole vielä valmis, joten en aio hyväksyä laskua ennen kuin se on valmis. Olen huomauttanut, etten ole tyytyväinen ilmanvaihdon ratkaisuun, mutta olen vain saanut vastauksen, että se tulee viivästymään enemmän. Joten harkitsen osan laskun riitauttamista viittaamalla siihen, että minun on otettava toinen käsityöläinen tekemään se oikein. Mutta haluan ensin tarkistaa, onko minulla oikeus asiassani…useless sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi