14 622 lukukertaa ·
10 vastausta
15k lukukertaa
10 vastausta
Ikkunasyvennys
Ikkunat ovat asennettu ja lastulevy ja kipsi ovat seinässä ja on aika asentaa ikkunapenkit.
Miten yleensä tehdään?
Ostaako mdf ja sahaa itse, vai onko olemassa valmiita paloja, jotka sopivat?
Miten yleensä tehdään?
Ostaako mdf ja sahaa itse, vai onko olemassa valmiita paloja, jotka sopivat?
MDF on toiminut erittäin hyvin meille, suhteellisen helppokäyttöinen ja liikkuu minimaalisesti. Meillä ei ollut paljon valittavana muuta kuin massiivipuu (snickarskivor), mutta se liikkuu enemmän ja riski halkeamille ikkunan ja ikkunalaudan liitoksissa on suurempi.
Klossar ut med masinote och sen så limmar man med smältlim och montagelim..... Kanon....SOm morsan har skckad med, man blir alldeles tårögd vad bra det blirfooney sanoi:
Miten kiinnittää helpoiten kevytbetoniin? Naula vai ruuvi? Aion asentaa listan uuden ulko-oven ympärille. Ongelma on, että ennen oli vanha karmit kaksilla ovilla (yksi ulospäin ja yksi sisäänpäin), joten listasta tulee 130mm. Seinämä, johon lista kiinnitetään, on hyvin epätasainen. Onko hyviä vinkkejä matkan varrella???
Klikkaa tästä vastataksesi