Hei!
Aion asentaa kiinteän (pyöreän) 700 mm ikkunan tiskipöydän yläpuolelle. Jos ostaa sisäpuolisen smyygin ja listat sisä/ulko valmistajalta, melkein yhtä kallista kuin ikkuna itse!!

Onko kellään hyviä ja edullisia vinkkejä, miten tämän voisi itse korjata.
Olen kuullut jotain "wedi" tai kipsin liottamisesta?

Terveisin,
Skogis
 
Märkä kipsilevy pitäisi toimia, joku työskenteli plyfa-materiaalin kanssa, muistan niin. Kylpyhuoneeseen ajattelin käyttää rakennuslevyä kova-vaahdosta (LUX, KGC) ja sen pitäisi toimia myös kylpyhuoneen ulkopuolella......

Kehyksen voi sahata paksummasta plyfasta. Jos haluaa ehdottomasti halkaistun pinnan ulkopuolelle, täytyy yhdistää useita lautoja...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.