Minulla on vähän helmiponttia, jossa on päätyponttia asennettavaksi huoneeseen. Pituuksieni kanssa tulee erittäin paljon hukkaa. Joten ajattelin, että hukkapuuhun voi jyrsiä uran, jotta ne sopivat olemassa oleviin lautoihin. Onko jollakin ideaa jostain työkalusta tai vastaavasta ilman, että täytyisi mennä sahalle tai ostaa pidempää puutavaraa.

Terveisin Robin

• Tykkään
Helixen
  • Laddar…
S
onko riski, että siitä tulee sekava. mutta ostaa jyrsin?

Mutta eivätkö ne jo olleet pontattuja vai aiotko liittää pieniä paloja?

Jos se on ändspontat, aseta se peräkkäin, eli kuten lattiaa ladottaessa, aloita uusi rivi sillä, mikä jää yli.

Katto on 4,8 m pitkä. Mutta vain 3,20 tulee näkymään, koska loppuosa peittyy lasi/peili ovi/vaatekaapilla. Ajatuksena oli saada kaikki saumat sinne sisälle. Mutta mieluiten ei samalla kohdalla.

Jos leikkaan saadakseni jokaiseen saumakohtaan päätypontin, tulee todella paljon hukkapaloja. Mietin, onko kellään loistavaa ideaa, kun olen hieman huonompi amatööri. =)

s_o_n_y sanoi:
Katto on 4,8m pitkä. Mutta vain 3,20 tulee näkyviin, sillä loput peittää lasi/peiliovi/vaatekaappi. Ajatuksena oli saada kaikki saumat sinne sisälle. Mutta mieluiten ehkä ei samaan paikkaan.

Jos leikkaan jokaiselle saumalle pääponttipalan, tulee älyttömästi hukkaa. Mietin jos joku keksisi loistavan idean, kun olen vähän huonompi amatööri =)
Mitä pituuksia paneeli on sinulla? 4,80 on nimittäin mittoja, jotka sinun pitäisi voida ostaa. 0 hukkaa ts.

3,60 on ne mitä minulla on. ja haittapuolena on, että minulla on kaksi pakettia joita ei voi palauttaa. Joten ajattelin tehdä mitä voin niiden kanssa =)

Det går ju att skarva löpande även om ändspont saknas.

Speciellt inne i en garderob där det inte alls syns.
förskjut skarvarna bara så du inte får två skarvar bredvid varandra.

Kiitos kaikista vastauksista. Uskon, että minulla on ratkaisu. Leikkaan pois ulkonevan sponten (fjäder?). Sitten asetan sauman sinne, missä vaatekaapin kisko tulee olemaan. Näin se ei näy ollenkaan :D

• Tykkään
Kurtivan
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.