4 401 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Idea lovittaa pontti helposti muutamaan lankkuun.
Minulla on vähän helmiponttia, jossa on päätyponttia asennettavaksi huoneeseen. Pituuksieni kanssa tulee erittäin paljon hukkaa. Joten ajattelin, että hukkapuuhun voi jyrsiä uran, jotta ne sopivat olemassa oleviin lautoihin. Onko jollakin ideaa jostain työkalusta tai vastaavasta ilman, että täytyisi mennä sahalle tai ostaa pidempää puutavaraa.
Terveisin Robin
Terveisin Robin
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Jos se on ändspontat, aseta se peräkkäin, eli kuten lattiaa ladottaessa, aloita uusi rivi sillä, mikä jää yli.
Katto on 4,8 m pitkä. Mutta vain 3,20 tulee näkymään, koska loppuosa peittyy lasi/peili ovi/vaatekaapilla. Ajatuksena oli saada kaikki saumat sinne sisälle. Mutta mieluiten ei samalla kohdalla.
Jos leikkaan saadakseni jokaiseen saumakohtaan päätypontin, tulee todella paljon hukkapaloja. Mietin, onko kellään loistavaa ideaa, kun olen hieman huonompi amatööri. =)
Jos leikkaan saadakseni jokaiseen saumakohtaan päätypontin, tulee todella paljon hukkapaloja. Mietin, onko kellään loistavaa ideaa, kun olen hieman huonompi amatööri. =)
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Mitä pituuksia paneeli on sinulla? 4,80 on nimittäin mittoja, jotka sinun pitäisi voida ostaa. 0 hukkaa ts.s_o_n_y sanoi:Katto on 4,8m pitkä. Mutta vain 3,20 tulee näkyviin, sillä loput peittää lasi/peiliovi/vaatekaappi. Ajatuksena oli saada kaikki saumat sinne sisälle. Mutta mieluiten ehkä ei samaan paikkaan.
Jos leikkaan jokaiselle saumalle pääponttipalan, tulee älyttömästi hukkaa. Mietin jos joku keksisi loistavan idean, kun olen vähän huonompi amatööri =)
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Det går ju att skarva löpande även om ändspont saknas.
Speciellt inne i en garderob där det inte alls syns.
förskjut skarvarna bara så du inte får två skarvar bredvid varandra.
Speciellt inne i en garderob där det inte alls syns.
förskjut skarvarna bara så du inte får två skarvar bredvid varandra.
Klikkaa tästä vastataksesi