T
Bernieberg Bernieberg sanoi:
TS käyttää ehkä lainkaan mitään käsityöläisiä, siinä tapauksessa tarvitsee tuskin suojata ollenkaan. Ehkä jopa saanut luvan käyttää harjaa myös.
Ei sillä ole väliä käyttääkö TS käsityöläisiä tai ei.
jostain syystä TS haluaa käyttää suojapäällystettä ja silloin selvästi tarvetta on.
mielestäni ei kannata pihistellä parissa eurossa ja käyttää jotain niin huonoa ja kömpelöä kuin maitolaatua, kun on olemassa materiaalia, joka on paljon parempaa.

lisäksi kulut voivat olla melko suuria, jos suojapäällyste pettäisi.

• Tykkään
hus520
  • Laddar…
T totalpeter sanoi:
Eihän sillä ole väliä, käyttääkö TS käsityöläisiä vai ei. Jostain syystä TS haluaa käyttää suojamuovia, joten tarve on ilmeinen. Mielipiteeni on, että ei kannata säästää paria euroa ja käyttää jotain niin huonoa ja hankalaa kuin maito-paperia, kun on olemassa paljon parempiakin materiaaleja.

Lisäksi kustannukset voivat nousta aika lailla, jos suojaus epäonnistuu.
Kuten sanottu, se riippuu täysin siitä, mitä tehdään ja mitä pitää suojata. Kotona käytän enimmäkseen tavallista ruskeaa paperia, ja se on toiminut hyvin minulle. En ole muutes koskaan nähnyt sitä vaihtoehtoa, josta kirjoitat, täällä päin rakennusliikkeet käyttävät maitopaperia ja esimerkiksi Myresjöhus toimittaa sellaista lattiasuojaukseen rakennuksillaan, joten täysin hyödytöntä se ei voi olla.

Offtopic: Luulen, että molemmilla rakennustyypeillä on omat haasteensa ja että on sisäänajoaikaa, jotta voi siirtyä eteenpäin. Itse viihdyn "perävaunu-nikkarina" joustavuuden vuoksi ja aion jatkaa niin, kunnes löydän unelmatyöni talonmiehenä.

Oi mikä keskustelu tuli pappista :) Tarvitsen mjölkpappi suojaamaan klinkkerilattiaa, kun tasoitan ja maalaan seiniä ja kattoa. Minusta pappi toimii hyvin. Mutta näen, että Jula myy målarmattaa hintaan 99:- 10m2:stä, kun taas Byggmax veloittaa 169:- 25m2:stä. Tämä tekee noin 3:- m2 eron, mikä ei ole kovin suuri. Mutta kuten sanottu, jatkan pappilla. Aion kokeilla Byggmaxin varianttia huomenna.

BigR
Aja vain mjölkpapp sinä. Niin teen minäkin ja kestävyys ylittää tarpeet tämän tyyppisessä kodin remontoinnissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.