Hei,

Autotalli on rakennettu, ja nyt yläkerta pitäisi sisustaa.

Kun istun ja luen ohjeita, jotka Älvsbyhus lähettää mukana, siinä sanotaan, että ei pitäisi olla mitään hyönteisverkkoja venttiilien tai kattotuolin jalan takana. En ymmärrä miksi, mutta oletan, että he tarkoittavat, että ilmanvaihto voisi huonontua.

Mutta eikö niitä pitäisi olla. Ei ole kovin mukavaa, jos suuria ampiaispesiä on seinien sisällä.

Kuulostaa äärimmäisen kummalliselta. Soita Älvsbyhusille ja kysy mitä hittoa he tarkoittavat. Haluaisin mielelläni tietää miksi ei pitäisi olla hyttysverkkoa. Se ei voi vaikuttaa ilmanvaihtoon muuten kuin erittäin marginaalisesti. Lupaan, että kaksituhatta ampiaista vaikuttaa ilmanvaihtoon enemmän.. :)

Mikael_L
Kuulostaa kummalliselta !!

Milkshaken
En ole koskaan kuullut vastaavaa. Täytyy olla säästötoimenpide heidän puoleltaan. Tosin tyhmä sellainen.

Ei, ei...

Ei mitään säästöä heidän puoleltaan. Siinä lukee, että hyönteisverkko pitää POISTAA, jos aikoo sisustaa yläkerran. :o

Voitko tarkistaa heiltä, miksi he haluavat sitä?

Olen lähettänyt sähköpostia Älvsbyhusille, mutta en saa vastausta. Pitänee soittaa heille. :(

Olen saanut vastauksen Älvsbyhusilta siitä, miksi suositellaan hyönteisverkon poistamista. He katsovat, että on olemassa riski, että se jäätyy talviaikaan.

Mutta vaikuttaa siltä, että he ovat ainoita, jotka ovat tätä mieltä, vai mitä?

En ole koskaan kuullut, että se olisi ongelma, jos ne jäätyvät uudelleen. Mutta olen kuullut, että hyönteiset voivat olla sitä.. :)

Joo, jösses paljon pitää kuulla/lukea...

Totta kai sinulla pitäisi olla verkko!

Jos verkot ovat jo siellä, en varmaan poistaisi niitä, mutta en ole laittanut verkkoja talooni. Henkilökohtaisesti uskon, ettei hyönteisiä voi oikein estää tulemasta sisään. Ne löytävät kyllä tiensä sisälle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.