Olen asentanut liukuoven tähän seinään. Laitoin sille yksinkertaisen kipsilevyn. En odottanut, että seinästä tulisi niin heikko pelkän kipsilevyn kanssa. Se heiluu hieman, jos sitä käsittelee kovakouraisesti. Miten te olisitte tehneet? Mietin kipsilevyn poistamista ja vanerilevyn asentamista taakse, ja sitten kipsilevyn takaisinasentamista. Luuletteko, että se olisi tarpeeksi vakaata? Seinän eteen tulee keittiön kaappi, jossa on raskas kivitaso, joten oikeastaan kalusteet itsessään vahvistavat seinän vakautta melko hyvin. Kipsilevyn takana ylhäällä ja nurkkaa vasten viimeiset 30 cm on muuten koolauksia. En haluaisi mielelläni pohjustaa ulkopuolelle liukuovikasettia, koska siitä tulisi visuaalisesti hieman haastava siirtymä.