Hei kaikille!
Haluan keskustella asiasta teidän kanssa, sillä olen saanut hieman eri vastauksia. Olen käyttänyt sahaa leikatakseni 1,20x1,40 suuruisia paloja kiinnitetyistä kipsilevyistä ulkoseinästä. En aio mennä siihen, miksi olen tehnyt niin, mutta sanotaan, että se oli käytännöllisin tapa ;).
Kysymykseni koskee höyrynsulkua, joka "revittiin auki" joistakin kohdista, kun sahasin. Eikö riitä, jos teippaan muodostuneet saumat tyyppihyväksytyllä höyrynsulkuteipillä? Ymmärrän, että ulkoseinä ja höyrynsulku on asia, johon täytyy kiinnittää huomiota. Mutta missä vedetään raja, kuinka tarkka täytyy olla tässä tapauksessa?
Älkää ymmärtäkö väärin, en oikaise vaan pyrin koko ajan tekemään "by the book" = ei huijausta. Talo on rakennettu -91 ja eristekerros ulkoseinässä on noin 18 cm, jos sillä on merkitystä tässä yhteydessä.
Kiitos etukäteen.

P
Kyllä, riittää, että leikkaus suljetaan oikeanlaisella teipillä.

Ok, epäilin sitä. Olen melko tuore "rakennusalalla", joten luen mitä minun tarvitsee tietää ja yhdistän sen maalaisjärkeen. Joskus se ei kuitenkaan riitä, kun saa erilaisia vastauksia kysymyksiinsä. Silloin on täydellistä, että voi kysyä teiltä kaikilta...
Kiitos avusta!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.