Hei,

Olen tekemässä laajennusta, josta tulee 20 neliömetriä. Olen tällä hetkellä asentamassa höyrynsulkua.
Ja pohdin hieman, mikä sen tehtävä on, kun loppuosassa taloa, joka on 100 neliömetriä ja rakennettu vuonna 1960, ei ole höyrynsulkua.
 
Jos halli lämmitetään pysyvästi, niin höyrysulku on ok. Erityisesti jos se eristetään paksusti lasi-/kivivillalla. On yhdentekevää, onko talossa muuten höyrysulkua vai ei.
 
Aina tulee olemaan lämpöä, ja hyvin eristettynä siellä on myös lasivillaa. Silloin minun ei tarvitse tuntea, että tämä oli turhaa.
 
  • Tykkään
Oldboy
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.