Nissens Nissens sanoi:
Se ei mielestäni näytä höyrynsulkuna. Toisaalta en voi myöskään sanoa, mitä se oikeastaan on. Ehkä jonkinlainen höyryjarru?
ajattelin vaihtaa sisäkattoa, pitäisikö minun asentaa höyrynsulku vai käyttää olemassa olevaa?

Jos nostat eristystä ullakolla, sinun pitäisi nähdä, onko siellä muovia vai ei. Vaikea nähdä pienestä reiästä. Tai sitten tarkistat sen jälkeen, kun olet purkanut sisäkaton.

Tässä on kuva, tarvitsenko höyrynsulkua vai asennanko kipsilevyn suoraan siihen?

• Huoneen katto, jossa on ruskea katemateriaali, kysytään tarvitaanko höyrysulkua vai voiko kiinnittää kipsin suoraan siihen.
Siinä on minulla kotona alkuperäisen katon yläpuolella.
Se on erittäin ohut muovi.
Joten jos olet poistanut vanhan sisäkaton ja musta muovi on mennyt mukana, sinun pitäisi asentaa uusi muovi kattoon.

musta muovi istuu edelleen paikallaan, olen ottanut alas vain sisäkaton

Nissens
O okaenrique sanoi:
ajattelin vaihtaa sisäkattoa, pitäisikö minun asentaa Höyrynsulkumuovi vai käyttää nykyistä?
Olisin laittanut oikean höyrynsulkumuovin.

• Tykkään
okaenrique
  • Laddar…
Nissens Nissens sanoi:
Olisin varmaankin laittanut oikean höyrynsulun.
Ok, aion käyttää 0,2mm. Pitääkö minun laittaa se myös seinälle? Se on OSB:tä ja ajattelin laittaa kipsilevyn suoraan sen päälle.

O okaenrique sanoi:
Ok, käytän 0,2mm. Täytyykö minun laittaa se myös seinälle? Se on OSB ja ajattelin laittaa kipsilevyn suoraan sen päälle.
Ulkoseinät ja katto kyllä.
Mutta ei eristeen ja kipsilevyn välissä vaan eristeen ja osb:n välissä.
Eikö siellä ollut muovia, kun avasit ulkoseinän?

• Tykkään
okaenrique
  • Laddar…
T TheGame sanoi:
Ulkoseinät ja katto kyllä.
Mutta ei väliseinien jne. ja kipsin välillä, vaan eristeen ja osb:n.
Eikö siellä ollut muovi, kun avasit ulkoseinän?
Kyllä, siellä on muovi ja vanha kalvo 70-luvulta, mutta ajattelin käyttää oikeaa höyrynsulkua. Ulkoseinien kanssa on vaikeaa, koska siellä on jo OSB, enkä halua poistaa niitä, aion laittaa kipsilevyt suoraan niiden päälle.

O okaenrique sanoi:
Kyllä siellä on muovia ja vanhaa höyrysulkua 70-luvulta, mutta ajattelin käyttää oikeaa höyrysulkua. Se on vaikeaa ulkoseinien osalta, koska siellä on jo OSB ja en halua poistaa niitä, aion kipsilevyttää suoraan niiden päälle.
Jos OSB:n takana on jo muovia, älä laita kerrosta OSB:n ja kipsin väliin. Jos olet jättänyt muovin pois OSB:n takaa, se on väärin, enkä tiedä, voiko sitä korvata laittamalla sen kerrokseksi OSB:n ja kipsin väliin, mutta en olisi tehnyt niin vaan olisin poistanut OSB:n ja tehnyt oikein.

Ei, sinun ei tarvitse asentaa uutta esteitä kattoon tai repiä seiniä ja laittaa jotain sinne. Varmista, että tiivistät mahdolliset reiät katossa hyvällä (kalliilla) teipillä.

O okaenrique sanoi:
musta muovi on edelleen kiinni, olen ottanut alas vain sisäkaton
Ohitin tämän viestin, ei sinun tarvitse laittaa uutta muovia, jos vanha on edelleen kiinni

T TheGame sanoi:
Missasin tämän viestin, ei sinun tarvitse laittaa uutta muovia jos vanha on vielä jäljellä
Tältä se näyttää tällä hetkellä

• Huone, jossa on irrotettu seinäpaperi, peitetty katto ja suuret ikkunat, joista näkyy vihreä maisema.
O okaenrique sanoi:
Tältä se näyttää tällä hetkellä
Joo, juuri siltä se näyttää minun sisäkattoni päälläkin, on hyvin ohut ruskea paperi ja sen päällä ohut musta.
Jos se on ehjä, niin kipsi vaan päälle, teippaa mahdolliset reiät hyvin.

• Tykkään
Freniño
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.