Yrittäjä on tehnyt näin kattoon. Yläpuolella on kylmä kattoluukku. Eikö höyrynsulun pitäisi olla eristyksen lämpimällä puolella? He vain heittivät Huntonit-levyt sinne.

Minun kylmävesiputkeni jäätyivät 2 kertaa joulukuussa, ja kuva kertoo omalla kielellään syyn miksi näin tapahtui. Ei ollut eristystä putkissa, vaan ainoastaan styroksilevy painettuna päälle.
 
  • Katossa paljaana olevat eristeet sekä niiden yläpuolella olevat Huntonit-levyt, ei höyrysulkua. Vesi- ja kylmävesiputket jäätyvät.
  • Putkisto ilman eristystä ullakolla, näkyvissä styroksilevy, Huntonit-levyt ja eristämätön katto. Mahdollinen vian syy jäätyneille putkille.
helenaa5 helenaa5 sanoi:
Yrittäjä on tehnyt näin katossa. Yläpuolella on kylmä kissantuulosilta. Eikö höyrysulun pitäisi olla eristeen lämpimällä puolella? He vain laittoivat Huntonit-levyt.

Vesiputkeni kylmällä puolella jäätyivät uudelleen 2 kertaa joulukuussa ja kuva puhuu varmaan omaa kieltään siitä, miksi se tapahtui. Ei eristystä putkissa, vaan sinne oli vain työnnetty styroksilevy päälle.
Eikö kukaan, joka on asiantuntija, osaa vastata?
 
P
Kuinka vanha talo on?
Näyttää siltä, että siellä saattaisi olla portaikko vieressä ja siinä tapauksessa sisäpuolinen päätyseinä, joka kohtaa kylmän ullakon, onko tämä seinä kunnolla eristetty ja onko siinä höyrysulku?
Onko talon muissa osissa höyrysulku?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.