1 220 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Eikö katossa pitäisi olla höyrysulku?
Yrittäjä on tehnyt näin kattoon. Yläpuolella on kylmä kattoluukku. Eikö höyrynsulun pitäisi olla eristyksen lämpimällä puolella? He vain heittivät Huntonit-levyt sinne.
Minun kylmävesiputkeni jäätyivät 2 kertaa joulukuussa, ja kuva kertoo omalla kielellään syyn miksi näin tapahtui. Ei ollut eristystä putkissa, vaan ainoastaan styroksilevy painettuna päälle.
Minun kylmävesiputkeni jäätyivät 2 kertaa joulukuussa, ja kuva kertoo omalla kielellään syyn miksi näin tapahtui. Ei ollut eristystä putkissa, vaan ainoastaan styroksilevy painettuna päälle.
Eikö kukaan, joka on asiantuntija, osaa vastata?helenaa5 sanoi:
Yrittäjä on tehnyt näin katossa. Yläpuolella on kylmä kissantuulosilta. Eikö höyrysulun pitäisi olla eristeen lämpimällä puolella? He vain laittoivat Huntonit-levyt.
Vesiputkeni kylmällä puolella jäätyivät uudelleen 2 kertaa joulukuussa ja kuva puhuu varmaan omaa kieltään siitä, miksi se tapahtui. Ei eristystä putkissa, vaan sinne oli vain työnnetty styroksilevy päälle.
Kuinka vanha talo on?
Näyttää siltä, että siellä saattaisi olla portaikko vieressä ja siinä tapauksessa sisäpuolinen päätyseinä, joka kohtaa kylmän ullakon, onko tämä seinä kunnolla eristetty ja onko siinä höyrysulku?
Onko talon muissa osissa höyrysulku?
Näyttää siltä, että siellä saattaisi olla portaikko vieressä ja siinä tapauksessa sisäpuolinen päätyseinä, joka kohtaa kylmän ullakon, onko tämä seinä kunnolla eristetty ja onko siinä höyrysulku?
Onko talon muissa osissa höyrysulku?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur monterar man denna kopplingsspak till klippo excellent s. Vet inte hur fjädrar och ring ska sitta. Hittar ingen sprängskiss på detta.
Trädgård allmänt -
Jag har en undran ska det inte sitta ett under fönstret?
Fönster & Dörrar -
Får inte tillbyggnad sitta fast i det befintliga huset?
Utbyggnad och tillbyggnad

