Saatavilla on höyryjarru 1,5 m leveänä ja myös 2,7-2,8 m leveänä. Jälkimmäisessä on huomattavasti vähemmän liitoksia teipattavaksi, mutta onko se erittäin raskasta käsitellä?
 
K
Se on niin ohut, että siinä ei ole suurempaa ongelmaa laajemman kanssa.
 
  • Tykkään
fremax
  • Laddar…
On enemmän työtä ja kalliimpaa teipata sauma kuin käyttää leveämpää muovia.
 
Joo, niin minäkin ajattelen. Mutta sitten näen, että jotkut myyjät tarjoavat vain 1,5m leveyttä, ja mietin, onko siihen jokin hyvä syy? Ehkä itävaltalainen standardi?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.