Hei.

Aion purkaa vanhan mökin ulkoseinän sisäpuolen vaihtaakseni Treetexin OSB-levyihin ja kipsiin... ja pohdin, onko järkevää asentaa höyrysulku paneelin sisäpuolelle, jotta saadaan vähennettyä vedon tunnetta.
Seinä on rakennettu seuraavasti sisältäpäin:
Treetex - paneeli - eristys/koolaajat - paneeli - tuulensuoja - ulkovuori.
Mökki on kylmillään talvikaudella.

Onko se vaivan arvoista?

Lisäksi suunnittelemme myös kamiinan asentamista...

/Frippe
 
Rickard.
Osb on tuulitiivis ja jos asennat sen hyvin, saat suunnilleen saman vaikutuksen ilman muovia, joka on vähintäänkin kyseenalainen tällaisissa tilanteissa. Ikkunat, ovet ja alussokkeli ovat sellaisia klassisia paikkoja, joihin voit kiinnittää hieman lisähuomiota joka tapauksessa.
 
  • Tykkään
Intet
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.