Jäsen
· Västernorrland
· 12 010 viestiä
Jos tarkoitat vasemmalla olevaa, niin se voi olla valetun jäänteitä joita tarkoitat. Kun ottaa huomioon, että se on käytettyä puuta, ei ole mahdotonta. Home näen joka tapauksessa en.
Se voi hyvin olla muutamia paikallisia homepilkkuja, mutta se voisi myös johtua hyönteisistä, jyrsijöistä tai linnuista. Ei ole myöskään harvinaista, että hieman lumipyryä pääsee sisään. Se näyttää olevan vanhempi talo, joten mahdolliset homepilkut 50 - 100 vuoden jälkeen osoittavat toimivaa ympäristöä. (Ok, se on todennäköisesti lisäeristetty uudempina aikoina, joten ehkä enemmän 20 - 50 vuotta, mutta se on silti melko pitkä aika.) Jos se on kaikki ullakolla, se ei tunnu olevan ongelma.
Nja meillä on tämä pieni yksityiskohta:Oldboy sanoi:
Voi hyvin olla joitakin paikallisia homepilkkuja, mutta se voisi myös johtua hyönteisistä, jyrsijöistä tai linnuista.
Ei ole myöskään harvinaista, että hiukan pyryä tulee sisään.
Talo näyttää olevan vanhempi, joten muutamat mahdolliset homepilkut 50 - 100 vuoden jälkeen viittaavat toimivaan ympäristöön. (Ok, se on luultavimmin lisäeristetty uudemmalla ajalla, joten ehkä ennemmin 20 - 50 vuotta, mutta se on silti kohtalaisen pitkä aika.)
Jos tämä on kaikki mitä löytyy ullakolta, ei vaikuta olevan mitään ongelmia.

Mutta ajatus on vaihtaa katto ensi vuonna, joten vaihdetaan pontti täällä. Ongelma johtuu huonosta hajusta ullakolla, mutta olemme tulleet siihen tulokseen, että se johtuu vanhasta eristyksestä. Täytetty vanhalla raakaräteellä asennuksen yhteydessä, joten ylhäällä on massiivinen hiirien hautausmaa.
Klikkaa tästä vastataksesi


