2 974 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Home, pitäisikö minun vaihtaa puutavara?
Haluan aloittaa sanomalla, että olen täysin aloittelija talojen ja puutyön kanssa. Olen purkanut vanhan keittiöni, ja tietysti tulee esiin yksi jos toinenkin ei-toivottu yllätys. Keittiö on yhtä vanha kuin talo, rakennettu vuonna 1942 eli melko tarkalleen 80 vuotta vanha.
Tiskipöydän takana on jotain, joka näyttää kosteusvauriolta, jossa on hieman hometta. Arvaan, että tiskipöydän taakse on ajan mittaan valunut vettä. Kosteutta ei tunnu koskettaessa, mutta on lievä mutta selkeä "kosteuden tuoksu". Puu tuntuu suhteellisen terveeltä.
Suunnitelma on laittaa levyt tälle seinälle ja sitten uusi tiskiallas tulee olemaan suunnilleen samassa paikassa. Pitäisikö minun purkaa ja vaihtaa, ei se olisi suuri ylimääräinen työ. Vai riittääkö pelkkä puhdistus/hionta? Mitä asiantuntijat sanovat?
Tiskipöydän takana on jotain, joka näyttää kosteusvauriolta, jossa on hieman hometta. Arvaan, että tiskipöydän taakse on ajan mittaan valunut vettä. Kosteutta ei tunnu koskettaessa, mutta on lievä mutta selkeä "kosteuden tuoksu". Puu tuntuu suhteellisen terveeltä.
Suunnitelma on laittaa levyt tälle seinälle ja sitten uusi tiskiallas tulee olemaan suunnilleen samassa paikassa. Pitäisikö minun purkaa ja vaihtaa, ei se olisi suuri ylimääräinen työ. Vai riittääkö pelkkä puhdistus/hionta? Mitä asiantuntijat sanovat?
Hio ja sudi sopivalla tavalla vain.
Mielestäni puu ei näytä erityisen pahoin kuluneelta.
Kunhan varmistat, että kosteus ei palaa, niin se on rauhallista.
Mielestäni puu ei näytä erityisen pahoin kuluneelta.
Kunhan varmistat, että kosteus ei palaa, niin se on rauhallista.
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 648 viestiä
Mielestäni tuo säikeinen näyttää sienirihmastolta. Revi laudat irti kun olet siinä hommassa ja katso miltä se näyttää takapuolella!