Hei!

Rakensimme mökin laajennuksen kesällä ja saimme katon, windy ja ulkoverhouksen paikoilleen. Kun sitten keskeytimme rakennustyöt talveksi, laitoimme vain oven eteen jotain. Ikkunat eivät silloin olleet paikoillaan, vaan vain windy näiden aukkojen päällä.

Nyt kun tarkistimme mökin tällä viikolla, huomasimme kauhukseen aika paljon homeen tai onko se levää? rakennepuissa ja osissa katon sisäpuolta. Mitä pitäisi tehdä? Ei kai voi vain eristää ja naulata kipsiä päälle ja toivoa, että mitään ei tapahdu? Miten tämä poistetaan?!

Suuremmilla alueilla oli pieniä mustia pisteitä, jotka ryhmittyivät yhteen. Se näyttää olevan pahempaa joissakin laudoissa jostain syystä. Kuitenkin ikkunan kohdalla oli hieman vihreää ja "rakkuloita" joissain paikoissa!!!

Oletan, että teimme siitä liian tiiviin, kun jätimme rakennustyöt syksyllä...

//P

Klorin poistaa ja toivottavasti myös tappaa hometta. Kokeile hangata klorinilla Schotch brite -sientä tai vastaavaa.

Jos se on vääränlainen home, niin sillä ei ole merkitystä vaikka raaputtaisit sen pois.
Se tulee helposti takaisin.
Ota yhteyttä ammattilaisiin.

Terveisin Putte

Hei!
Olen kohdannut juuri sen, mistä kysytään. Olen tekemässä laajennusta, jonka olen keskeyttänyt talven ajaksi. Ehdin asentaa katon/huopakatteen ja paneelin. Mutta ei lattiaa, ikkunoita tai sisäkattoa. Tänään kun olin siellä ja tarkistin, sisäpuoleni näytti juuri siltä, ​​kuin sitä kuvataan - tosin enemmän katon sisäpuolella kuin pystyrakenteessa.

Olen siksi kiinnostunut siitä, mitä/miten tehtiin ja mitä tuloksia siitä saatiin. Mietin, riittäisikö Mögel-fri-aine?

Kiitos etukäteen
Göran

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.