3 522 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Hmm, väärinsäädetty ruuvi kipsissä?
Ensimmäistä kertaa asensin kipsilevyä ja herää kysymys, pitäisikö väärin ruuvatut ruuvit jättää paikalleen?
Mikä on paras lopputuloksen kannalta kittauksen ym. jälkeen?
Ymmärsin tekniikan hetken kuluttua, mutta minun on myönnettävä, että ensimmäinen levy näyttää aika huonolta, kuin sveitsiläinen juusto.
Mikä on paras lopputuloksen kannalta kittauksen ym. jälkeen?
Ymmärsin tekniikan hetken kuluttua, mutta minun on myönnettävä, että ensimmäinen levy näyttää aika huonolta, kuin sveitsiläinen juusto.
Viimeksi muokattu:
Krilleman
Taloa harkitseva
· D
· 18 516 viestiä
Krilleman
Taloa harkitseva
- D
- 18 516 viestiä
Ei pitäisi olla mitään eroa.
Olen myös tehnyt oman osani virheistä, jotka on porattu irti ja kitattu uudelleen. Ei, minä en ole puuseppä. (Sillä päivänä, kun koulussa opetettiin puusepäksi, olin sairas) - HUOM ironia :wow:
Ei mitään eroa mitä olen nähnyt hionnan jälkeen!
Olen myös tehnyt oman osani virheistä, jotka on porattu irti ja kitattu uudelleen. Ei, minä en ole puuseppä. (Sillä päivänä, kun koulussa opetettiin puusepäksi, olin sairas) - HUOM ironia :wow:
Ei mitään eroa mitä olen nähnyt hionnan jälkeen!
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Sinun ei edes tarvitse poistaa ruuveja.
Ei varmaan ole taloa maailmassa, jossa ei olisi hieman liian syvälle mennyttä kipsilevyruuvia.
Ei varmaan ole taloa maailmassa, jossa ei olisi hieman liian syvälle mennyttä kipsilevyruuvia.
Jos vedän liian syvälle, jätän sen siihen ja vedän uuden muutaman senttimetrin viereen. Sellaiset, jotka menevät täysin ohi, yritän saada pois, mutta en käytä siihen paljon aikaa, varsinkaan jos ne ovat levyn viistetyssä reunassa, joka sitten tasoitetaan spakkelilla. Mutta sileällä levy-yllä olen hieman huolissani siitä, että ruuvi voi aiheuttaa ongelmia myöhemmin, jos se ei ole kiinni jossain takana eikä siksi pysy kunnolla kiinni.
Klikkaa tästä vastataksesi