1 823 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
Hirsi-paneeli. Kuinka asentaa ilman, että se halkeilee?
Nyt istun täällä saunanrakennuksessa hieman kiihtyneenä.
Olen asentamassa hirsipaneelia saunan osaan hirsimökistä. Kysymykseni on nyt, miten asentaa se niin, ettei se halkeile? Minulla on itseporaavat paneeliruuvit, mutta kiusankappale halkeilee JOKA ikisessä ruuvissa.
Tämä saa varmaankin jäädä tähän kesän ajaksi ja ensi talvena revin kaiken irti ja laitan kipsiä sen sijaan. Sehän on kuin paperia.
Olen asentamassa hirsipaneelia saunan osaan hirsimökistä. Kysymykseni on nyt, miten asentaa se niin, ettei se halkeile? Minulla on itseporaavat paneeliruuvit, mutta kiusankappale halkeilee JOKA ikisessä ruuvissa.
Tämä saa varmaankin jäädä tähän kesän ajaksi ja ensi talvena revin kaiken irti ja laitan kipsiä sen sijaan. Sehän on kuin paperia.
Jäsen
· Stockholm
· 4 636 viestiä
Osta oikea ruuvi tarkoitukseen.
Puuruuvit eivät yleensä ole itseporautuvia, vaan kärki on sahalaitainen, jotta se voi porautua puuhun.
/Workingclasshero
Puuruuvit eivät yleensä ole itseporautuvia, vaan kärki on sahalaitainen, jotta se voi porautua puuhun.
/Workingclasshero
Olen käyttänyt wsb lattiaruuvia. Olen erittäin tyytyväinen siihen, poraa hyvin eikä koskaan halkea.
Käytätkö itsekairaavia paneeliruuveja?D Davbos sanoi:Nyt istun täällä saunarakennuksessa hieman kiihtyneenä.
Olen asentamassa hirsipanelia hirsimökin saunatilaan. Kysymykseni on nyt, kuinka se asennetaan ilman, että se halkeaa? Minulla on itsekairaavia paneeliruuveja, mutta jokainen ruuvi halkeaa?
Tämä saa varmaan pysyä kesän ajan ja ensi talvena revin kaiken pois ja asennan kipsilevyt tilalle. Sehän on kuin paperia.
Sittenhän tuo on klassista ruotsalaista huonolaatuista puutavaraa, jossa vuosirenkaiden väli on pieni ikuisuus, ja joka kelpaa lähinnä vain vessapaperiksi. Valitettavasti jotain muuta on vaikea löytää.
Varmista, että ostat paneelin, jonka sydänpuoli on ulospäin,D Davbos sanoi:Nyt olen hieman kiihtyneessä tilassa täällä saunarakennuksessa.
Olen asentamassa hirrepaneelia saunan osaan hirsimökistä. Kysymykseni on nyt, miten se asennetaan ilman, että se halkeilee? Minulla on itsekairaavat paneeliruuvit, mutta jokainen ruuvi saa sen halkeamaan?
Tämä saa kyllä olla kesän yli, ja ensi talvena revin kaiken irti ja laitan kipsiä tilalle. Sehän on kuin paperia.
Eikä sisäänpäin kuten kuvassa, jotta se kaareutuu oikeaan suuntaan, ja esiporaa ja naulaa.
Asensin samanlaisen paneelin saunaan, mutta ammuin sen naulalla sen sijaan.D Davbos sanoi:Nyt tämä vähän tunteen vallassa istun täällä saunarakennuksessa.
Olen asentamassa hirskapaneelia saunan osaan hirsimajaa. Kysymykseni on nyt, kuinka asentaa se niin, ettei se halkea? Minulla on itseporautuvia paneeliruuvia, mutta kiusaus halkeilee JOKAISESSA ruuvissa?
Tämä saattaa jäädä kesään asti ja ensi talvena revin kaiken rikki ja asetan gyprocia sen sijaan. Se on kuin paperia.
Klikkaa tästä vastataksesi