Olen etsinyt ympäriinsä enkä löytänyt ketjua, joka antaa todella hyviä vastauksia minulle. Jos on jokin ketju, ohjaa minut mielellään sinne.
Me rakennamme talon, jossa haluamme hioa koko laatan, jotta saamme saman hiotun betonin koko taloon. Eli myös märkätiloihin. Ajatuksena on käsitellä betonia vain pölynsitojalla.
Nyt kolme kysymystä:
1 - Mitkä tavat käsitellä hiottua betonia ovat parhaita koko talossa paitsi märkätiloissa?
2 - Miten lattia vedeneristetään märkätiloissa?
3 - Miten vedeneristys varmistetaan lattian ja seinän liitoskohdassa märkätiloissa?

Laattaan tulee vesikiertoinen lattialämmitys.
Emme halua tehdä mitään päällysvalua kylpyhuoneissa, jossa on kosteussulku päällysvalun ja laatan välissä.
Jos on lisää vinkkejä siitä, miten hiottu betonilattia tulisi huoltaa, otan niitä kiitollisuudella vastaan.

• Tykkään
Ulltand
  • Laddar…
Tämän olen selvittänyt kesämökin rakentamista varten. Hiottu betonilaatta käsitellään parhaiten vesilasilla kestävän pinnan saamiseksi.

Et voi käyttää laattaa lattiana märkätiloissa. Vaaditaan vedeneristys lattiassa ja seinissä. Tämä tulee laatan päälle. Samaa lattiaa ei siis voi olla kylpyhuoneessa.

Voit tietenkin valita laatoituksen tai muuta kylpyhuoneeseen. Jos haluat betonia, katso mikrosementtiä, joka on hyväksytty kylpyhuoneeseen.

• Kerrosleikkaus piirustus kylpyhuoneen lattiasta, joka näyttää laatan, sauma-aineen, vedeneristyksen ja tarttumiskerroksen eri materiaalit.
Voidaan "maalata" läpinäkyvällä Epoksilla, jos haluaa saada sen vedenpitäväksi mutta silti nähdä betoni.

Pintakäsittelyt kuten HTC superfloor ovat muuten käytännöllisiä ja kestäviä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.