4 417 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Hinta "I" IPE-palkit
Hei,
Olen alkanut miettiä noin 8,5 m pitkän tyyppi IPE-palkin käyttöä ullakon rakentamiseen autotalliin. Kysymys on, mikä voisi olla suunnilleen hinta tällaiselle? Onko edes järkevää ajatella asiaa.
Mikä malli ja mitat minun pitäisi valita, en tiedä vielä, kuten sanottu en ole edennyt niin pitkälle vielä.
Terveisin Jonas
Olen alkanut miettiä noin 8,5 m pitkän tyyppi IPE-palkin käyttöä ullakon rakentamiseen autotalliin. Kysymys on, mikä voisi olla suunnilleen hinta tällaiselle? Onko edes järkevää ajatella asiaa.
Mikä malli ja mitat minun pitäisi valita, en tiedä vielä, kuten sanottu en ole edennyt niin pitkälle vielä.
Terveisin Jonas
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 705 viestiä
Pitäisi varmaan olla 8,3-8,4m oikeasti. Jonka voisin ajaa autonkuljetuksellani, kunhan merkitsee sen takana haha.Ljus sanoi:
Haluan avoimen alueen palkin alapuolella, siksi aloin miettiä tätä vaihtoehtoa.
Terveisin Jonas
IPE140 kuulemma riippuu osittain jännevälistäsi.
En osaa sitä ulkoa, mutta on olemassa laskentaohjelmia.
Voiko rakennusprojektisi kuitenkin toteuttaa kantavalla teräksellä sen sijaan? Se VOI itse asiassa olla sekä helpompaa että halvempaa.
Voiko rakennusprojektisi kuitenkin toteuttaa kantavalla teräksellä sen sijaan? Se VOI itse asiassa olla sekä helpompaa että halvempaa.
Tältä se näyttää tänään. Olin pakotettu "keksimään jotain" saadakseni portin auki ja siitä tuli kehysrakenne, joka oli tarkoitettu jatkumaan välipohjan lattiaksi.S Snål-Jocke sanoi:
Terveisin Jonas
Klikkaa tästä vastataksesi