Aion paneloida katon ja vinokaton huoneessa.

Mikä olisi tyylikkäin? Helmipaneeli vai tasalaudat?

Tämä tullaan maalaamaan valkoiseksi.

Input plz...
 
Olen valinnut ostaa tavallista raakalevyä kolmessa leveydessä, 145, 170 ja 195 mm.
Vein puusepälle, jotta ne muutetaan raakapontiksi :D
Maalaan mattavalkoiseksi.
Pidän "raakapinnan" ulospäin ja sekoitan leveyksiä täysin sattumanvaraisesti asennettaessa yrittääkseni huijata silmää, että se näyttää vanhalta 8)
 
Magnelito.

Mikä on tyylikkäintä, on puhtaasti makuasia, mutta
yleensä käytetään morapaneelia,
helmiponttia jne., koska katto tulee eloisammaksi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.