Se riippuu kyllä siitä, kuinka korkea panelin pitäisi olla ja kuinka suorat laudat ovat, se voi vaihdella hieman... mutta yleensä voi kyllä tarvita jonkin naulan keskelle, muttei välttämättä jokaiseen lautaan.

• Tykkään
mimr001
  • Laddar…
Laitoin helmiäisponttia kipsilevyyn PL600:lla tänään iltapäivällä, toimi erittäin hyvin! Nopein tapa asentaa helmiäisponttia lisäksi ;)

tomashermansson tomashermansson sanoi:
Asetin helmipontin kipsilevyyn PL600:lla tänään iltapäivällä, toimi erittäin hyvin! Nopein tapa asentaa helmipontti ;)
Hei Tomas,
Voisitko antaa tarkemman selvityksen miten toimit naulojen ym. kanssa. Olen ajatellut ryhtyä tähän myöhemmin, mutta tarvitsisin vähän enemmän tietoa. Aion asentaa vaakapaneelin lattiasta kattoon noin 3,5 m leveä x 2,4 m korkea.

PL600 jokaisen laudan yläreunaan ja naulat cc 60 jänteeseen auttamaan sen paikallaan pysymistä kunnes liima kuivuu?
Terveisin Fredrik

F Freddan122 sanoi:
Hei Tomas,
Voisitko antaa tarkemman selityksen siitä, miten toimitte naulojen jne. kanssa? Olen ajatellut kokeilla tätä tulevaisuudessa, mutta tarvitsisin hieman enemmän tietoa. Aion asentaa vaakasuoran paneelin lattiasta kattoon, noin 3,5 metriä leveä ja 2,4 metriä korkea.

PL600 jokaisen laudan yläosaan ja naulat cc 60 pontissa auttamaan pitämään paikoillaan kunnes liima kuivuu?
Terveisin Fredrik
Jos on jotakin mihin naulata, ei ole mitään syytä liimata.
Tomasilla ei ole tätä ehkä tarkasti muistissa, koska siitä on pian 10 vuotta, kun hän kirjoitti tuon viestin.
Ovatko ne levyt vai laudat, jotka aiot asentaa?

• Tykkään
UR44
  • Laddar…
I Ickedickedoa sanoi:
Jos sinulla on jotain mihin voi naulata, ei ole mitään syytä liimata. Tomas ei varmaan muista sitä enää, kun hän kirjoitti tuon viestin melkein 10 vuotta sitten. Onko se levyjä vai lautoja, joita sinun pitää laittaa ylös?
haha huomasin sen kun olin lähettänyt viestin. se on tapetoitu kipsiseinä mutta takana pitäisi olla palkit.
olen ajatellut jotain tällaista: https://www.bauhaus.se/inomhuspanel-moelven-livlig-gra-furu-13x120x2400mm#go-to-related

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.