4 900 lukukertaa ·
9 vastausta
5k lukukertaa
9 vastausta
Kiinnitys helmipontattuun kipsiseinään
Hei!
Olen ostanut 2x näistä:
https://www.bauhaus.se/torkstallning-vagg-combi-100
Ripustin mukana tulleilla tapeilla ja ruuveilla, mutta yksi neljästä ruuvista on jo pettänyt.
Ajattelin käyttää molly-tulppia, mutta helmipaneelin takana on ilmarako ja sitten kipsiä, joten se on yli 26mm, mikä on se mihin mollyt, joita minulla on, on tarkoitettu.
Minkä tyyppistä tulppia pitäisi käyttää? Onko muita vaihtoehtoja kiinnitykseen?
Suurkiitos etukäteen!
Olen ostanut 2x näistä:
https://www.bauhaus.se/torkstallning-vagg-combi-100
Ripustin mukana tulleilla tapeilla ja ruuveilla, mutta yksi neljästä ruuvista on jo pettänyt.
Ajattelin käyttää molly-tulppia, mutta helmipaneelin takana on ilmarako ja sitten kipsiä, joten se on yli 26mm, mikä on se mihin mollyt, joita minulla on, on tarkoitettu.
Minkä tyyppistä tulppia pitäisi käyttää? Onko muita vaihtoehtoja kiinnitykseen?
Suurkiitos etukäteen!
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Jos sinulla on puinen pärlspont, älä käytä proppuja, vain puuruuvia.
Sitten voi miettiä, kuinka tukevasti pärlspont on kiinnitetty? Ei näy kuvissa.
Protte
Sitten voi miettiä, kuinka tukevasti pärlspont on kiinnitetty? Ei näy kuvissa.
Protte
Tältä tie näyttää, mutta eihän se kerro, miltä se näyttää takana. Kun porasin reikää, pääsin ensin läpi puupärlspontenista, sitten oli ontelo ja sitten kipsi. Oletan, että pärlsponten on asennettu poikkipalkkeihin tai vastaavaan? Sen pitäisi siis olla vakaa? Onko suosituksia erityisistä puuruuvista?prototypen sanoi:
Kiitos!
valitse puuruuvit, jotka ovat noin 5 mm paksuja ja joiden pituus on vähintään 5 mm pidempi kuin helmipaneeli ja se, mihin aiot kiinnittää yhdessä. Älä tee niitä pidemmiksi, jos ei ole tarpeen.
Jos ruuvin kanta on näkyvissä, valitse sellainen, joka mielestäsi sopii ulkonäöllisesti. Se riippuu täysin siitä, miltä se näyttää, mitä aiot kiinnittää. Jos kyseessä on uppokannallinen reikä, ota puuruuvi upotetulla kannalla. Muutoin litteä kanta tai montagruuvi.
Jos ruuvin kanta on näkyvissä, valitse sellainen, joka mielestäsi sopii ulkonäöllisesti. Se riippuu täysin siitä, miltä se näyttää, mitä aiot kiinnittää. Jos kyseessä on uppokannallinen reikä, ota puuruuvi upotetulla kannalla. Muutoin litteä kanta tai montagruuvi.
Olen jo tehnyt 8mm reiät plugille, jotka on/tulee kiinnitettynä nyt. Onko hyvä idea ostaa 10mm ja ruuvata 8mm reikiin?T Tosse sanoi:valitse puuruuvi noin 5 mm paksu ja pituus niin, että se on vähintään 5 mm pidempi kuin helmipontti ja se, mitä aiot kiinnittää yhdessä. Älä tee, jos se on vielä pidempi.
Jos ruuvin pää näkyy, valitse sellainen, joka mielestäsi sopii ulkonäöltään. Riippuu täysin siitä, miltä aiot kiinnittää näyttää mielestäni. Jos on upotetut reiät, ota puuruuvi upotetulla kannalla. Muuten tasainen kanta tai asennusruuvi.
Magnus E K
Talon omistaja
· Östergötland
· 4 612 viestiä
Magnus E K
Talon omistaja
- Östergötland
- 4 612 viestiä
Voisiko olla niin, että paneelin ja kipsin välinen tila on käytetty sähkön vetoa varten? Yritä selvittää, miten sähköt on vedetty, jotta et vahingossa poraisi suoraan sähköputkeen.
Klikkaa tästä vastataksesi