Onko kylpyhuone koko pituudeltaan?
Koska en usko, että riittää vahvistaa vain osa pituudesta, mutta siitä Justus tietää.
 
nino nino sanoi:
Onko kylpyhuone koko pituudeltaan?
Koska en usko, että riittää vahvistaa vain osa pituudesta, mutta siitä tietää justus
Kylpyhuone/vahvistus on 4950, ehkä se on hieman pitkänomainen, mutta talo on jo rakennettu, joten se on mitä se on :)
Terveisin
 
B Birka69 sanoi:
Kylpyhuone/vahvistus on 4950, ehkä se tulee olemaan vähän suorakulmainen, mutta talo on jo rakennettu, joten se tulee olemaan vähän niin kuin se on :) Terveisin
Joo ok, ajattelin ettei jakopituus olisi 5m ja kylpyhuone 3m
Mutta jos voit vahvistaa koko pituuden, se on varmaankin ihan kunnossa
 
  • Tykkään
Birka69
  • Laddar…
Magnus E K
Älä unohda korjata VP-putken ja letkun välistä puuttuvaa saumaa.
 
  • Tykkään
Birka69
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.