4 247 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Harvataustalevy
Häh? Miksi ei ole hyvä naulata ylöspäin?
Tarkoitatko ergonomisesti vai ettei se pysyisi?
(Olen naulannut meidän glespanel käsin enkä mielestäni ollut niin kauheaa mutta totta kai, naulaimella siinä vaiheessa ei olisi ollut haittaa).
Tarkoitatko ergonomisesti vai ettei se pysyisi?
(Olen naulannut meidän glespanel käsin enkä mielestäni ollut niin kauheaa mutta totta kai, naulaimella siinä vaiheessa ei olisi ollut haittaa).
Kyllä, varmasti se pysyy. Ajattelin lähinnä sitä, kuinka väsyneeksi käsi tulee. Se riippuu kuitenkin myös siitä, miten on rakennettu.Jesca_j sanoi:
Jos sinulla on suuria alueita, voit vuokrata levynnoston, kipsihissin (tai mitä ne kutsuvatkaan) siihen voi tehdä yksinkertaisen jiggin, johon mahtuu 4-5 harvaa oikealla etäisyydellä, vain nostaa paikoilleen ja kiinnittää useita kerralla.
Moderator
· Stockholm
· 57 858 viestiä
Kun ajoin harvataittoa, kiinnitin "ansan" toiseen päähän, laitoin laudan siihen niin että se oli ehkä 10 cm katon alla, ja aloitin sitten asennuksen toisesta päästä, helppo tapa tehdä se itse ilman apua.
Ruuvailin, lähinnä koska olin hieman epävarma siitä, etteivätkö raskaat kipsilevyt vetäisi nauloja irti. Lisäksi tajusin, että olisi hankalaa naulata vasaralla ylöspäin.
Ruuvailin, lähinnä koska olin hieman epävarma siitä, etteivätkö raskaat kipsilevyt vetäisi nauloja irti. Lisäksi tajusin, että olisi hankalaa naulata vasaralla ylöspäin.
Klikkaa tästä vastataksesi