Hei! En tiedä, olenko tullut väärään foorumiosaan.

Ihmettelen vähän, mikä on oikein ja oikeaa koskien ryggåstak:in tuuletusta.

Onko okei, että on tiivisti harjalla ja vain avoin räystäällä? Eli pelti, bärläkt, höyrysulku, ströläkt, masonite.

Olen etsinyt täältä foorumilta edestakaisin ja päädyn vain moniin muihin kysymyksiin, jotka eivät koske minua.

Olemme juuri tehneet talon katon vinotavaksi ja yritys, joka teki sen, piti itsestäänselvyytenä, että on tuuletusrako ja tuuletus harjassa sekä räystäällä... Kaksi muuta tarjousta, jotka saimme ennen rakentamista, sisälsivät myös tuuletusraon ja tuuletuksen harjassa, joten oletan, että se on se, mikä on käytössä... Mitkä olisivat edut, jos ei ole tuuletettua harjaa?

Ystävällisin terveisin

Daggen

Homeenestäjiä voit käyttää, jos et halua tuuletettua harjaa.

Daggen 84 : mitä tyyppiä teillä on ilmanvaihto? päädyissä tai harjalla?

Katos : joo olen nähnyt nuo mögelstoppers, mutta mietin lähinnä onko tuuletettu harja tarpeellinen? vai voiko olla vain avoin räystäällä (ja tietysti tuuletusväli koko katolle)

He asettivat 4 "savupiippua", yhden jokaisen kattotuoliparin väliin, jotta ilma voi tuulettua ulos... Olin itse hieman yllättynyt, kun saavuin mökille ja katolla oli paljon savupiippuja :)
On varmasti paljon huomaamattomampia ratkaisuja, mutta mielestäni tämä on silti melko ok ja vähän erilainen.

Rakennus, jossa on neljä tuuletusputkea katolla, edestä kuvattuna. Edustalla märkä terassi ja pöytäryhmä iltahämärässä.

Terveisin

Daggen

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.