24 967 lukukertaa ·
11 vastausta
25k lukukertaa
11 vastausta
Halvin rakennustavaratalo?
Koska sekä keittiö, eteinen että parveke on tarkoitus täysin remontoida, mietin vähän, mihin rakennustavarataloon kannattaisi panostaa. Olen harhaluulossani luullut, että bauhaus olisi todella edullinen, mutta kuten minulle huomautettiin toisessa ketjussa, niin ei todellakaan ollut...
Minulla ei ole mahdollisuutta ajaa ympäriinsä ja tarkistaa hintoja eri paikoista, joten kysyn, mitä varastoa, Göteborgissa, suosittelisitte, joka yleensä ottaen on edullinen useimmille tuotteille.
Kiitollinen vastauksista
Minulla ei ole mahdollisuutta ajaa ympäriinsä ja tarkistaa hintoja eri paikoista, joten kysyn, mitä varastoa, Göteborgissa, suosittelisitte, joka yleensä ottaen on edullinen useimmille tuotteille.
Kiitollinen vastauksista
Kuten tavallista, eri asiat ovat halpoja eri paikoissa ja usein eri aikoina.
ByggMAX on halpa suurimmaksi osaksi. Kuitenkin valikoima ei ole kovin suuri.
K-rauta ei ole koskaan vaikuttanut halvalta, paitsi silloin kun heillä on joskus kampanjoita.
Silvan ja Bauhausilla on hintatakuut, joten siellä pitäisi olla halvinta, mutta täytyy kyllä tietää, mitä muut veloittavat tavaroista.
ByggMAX on halpa suurimmaksi osaksi. Kuitenkin valikoima ei ole kovin suuri.
K-rauta ei ole koskaan vaikuttanut halvalta, paitsi silloin kun heillä on joskus kampanjoita.
Silvan ja Bauhausilla on hintatakuut, joten siellä pitäisi olla halvinta, mutta täytyy kyllä tietää, mitä muut veloittavat tavaroista.
ByggMax on varmaankin halvin, mutta kuten sanottu, rajallinen valikoima ja ei aina paras laatu.... Kuitenkin heillä on paras Halpahintatakuu... Sen ei tarvitse olla täsmälleen sama tuote, vaan vastaava riittää. Eli kipsiruuvit puukoolaukseen esim., riippumatta laatikon nimestä, niin se pätee siellä!
Visst on viidakko hintatakuilla... Silvanilla on omat "omaat" merkkinsä, joita vain he myyvät, ja Bauhaus samoin jne. Mutta merkkituotteilla takuuhan toimii oikeasti. Bauhausissa olen onnistunut saamaan takaisin paljon rahaa Beckersin maaleista, joissa Coop oli satasen halvempi kuin Bauhaus, mikä toi vähän rahaa.
Kuten yllä mainittiin, Elgigantin hintatakuu on kehno, koska 99% heidän tuotteistaan myydään VAIN ELgigantissa. Tuotteen nimessä voi olla jokin eroava numero ja silti se voi olla sama tuote, mutta takuu ei siltikään päde. Se on huijausta.
Mutta kuten sanottu, rakennustarvikkeiden osalta kannattaa selvästi yrittää kierrellä ja katsella vähän hintoja ennen.
Kuten yllä mainittiin, Elgigantin hintatakuu on kehno, koska 99% heidän tuotteistaan myydään VAIN ELgigantissa. Tuotteen nimessä voi olla jokin eroava numero ja silti se voi olla sama tuote, mutta takuu ei siltikään päde. Se on huijausta.
Mutta kuten sanottu, rakennustarvikkeiden osalta kannattaa selvästi yrittää kierrellä ja katsella vähän hintoja ennen.
ah, se tapahtui miten tapahtui... koska minulla ei ole autoa eikä mahdollisuutta tarkistaa hintoja itse, ja kaverini ei ole kovin halukas ajamaan neljässä eri tavaratalossa ... niin kaikki ostettiin bauhausista... nyt olen 9600:- köyhempi mutta minulla on hirveästi puutavaraa ja roinaa, täällä rakennetaan! 
Tarkistin muutamia asioita viime kuussa
raudoitusverkko Bahausissa 45 kr K-Rauta 36 kr
silikonimaali (Becker) K-rauta noin 1060 kr, Beijer 864 kr, Silvan noin 20 kr kalliimpi kuin Beijer
naulatulpat Bahausissa 120 kr K-rauta 89 kr
Olen eniten yllättynyt siitä, että itse asiassa Beijer on toisinaan halvin, mutta mikään asia, jota olen tähän mennessä katsonut, ei ole ollut halvin Bahausissa. Mutta heillä on kuitenkin vertaansa vailla oleva suuri valikoima, ja on todella hauskaa käydä katsomassa Bahausissa 8)
raudoitusverkko Bahausissa 45 kr K-Rauta 36 kr
silikonimaali (Becker) K-rauta noin 1060 kr, Beijer 864 kr, Silvan noin 20 kr kalliimpi kuin Beijer
naulatulpat Bahausissa 120 kr K-rauta 89 kr
Olen eniten yllättynyt siitä, että itse asiassa Beijer on toisinaan halvin, mutta mikään asia, jota olen tähän mennessä katsonut, ei ole ollut halvin Bahausissa. Mutta heillä on kuitenkin vertaansa vailla oleva suuri valikoima, ja on todella hauskaa käydä katsomassa Bahausissa 8)
Kukaan ei ole edes maininnut Hornbachia tässä ketjussa?!?
Itse ostamme kaiken Sågenista Benarebyssä. Parempia hintoja ikkunoille isoissa tilauksissa saa hakea, mutta hän on myös Länsi-Ruotsin suurin ikkunamyyjä.
Puutavara ei ole halvempaa kuin Byggmaxilla, mutta toisaalta se on Norrlandin (Kalixin) puutavaraa, Rolfs Såg, heittäkääpä seinään Smålandsvirke
Itse ostamme kaiken Sågenista Benarebyssä. Parempia hintoja ikkunoille isoissa tilauksissa saa hakea, mutta hän on myös Länsi-Ruotsin suurin ikkunamyyjä.
Puutavara ei ole halvempaa kuin Byggmaxilla, mutta toisaalta se on Norrlandin (Kalixin) puutavaraa, Rolfs Såg, heittäkääpä seinään Smålandsvirke
Minusta kumpikaan niistä ei ole halpa.plastic sanoi:
Kuten sanottu - Byggmax on yleensä halpa, mutta heillä on pieni valikoima (ja joissakin tapauksissa epäilyttävä laatu). Muuten kannattaa yleensä tehdä lista siitä, mitä tarvitsee ja joko
A.
Mennä sen kanssa ja pyytää tarjouksia tai pyytää yleistä alennusta
tai
B.
Tarkista, kuka on halvin jokaisessa tuotteessa.
Kun tarkistin K-rauta, Silvan, bauhaus, Coop ym. ja se vaihteli VAHVASTI kenellä oli halvin. Se, joka oli halvin mäntylautalattioissa, oli tietenkin kallein lakan ja vaahdon osalta jne. Erikoistarjoukset ovat yleensä todella hyviä.
Jäsen
· Södermanland
· 1 319 viestiä
Niissä tapauksissa, kun olemme tarvinneet hieman lisää jotain rakennuskaupasta, olemme katsoneet hieman suurempia ketjuja, kuten Silvania, ja pyytäneet tarjouksen paikallisesta Woodyrakennuskaupasta, ja he ovat aina olleet halvimpia. Myös heillä on ollut aikaa, he ovat välittäneet ja todella auttaneet, mitä ei juuri voi sanoa suurista ketjuista...
Ei pidä unohtaa, mitä kotiinkuljetusmahdollisuus voi olla arvoinen!
Bygg-Ole ei ole ehdottomasti halvin, mutta 500-kruunulla sen purkamisesta tontille on ok.
(6 lavaa lekaa ja laastia sekä muutama sahapaketti eivät ole mitään, mitä laittaisi kattotelineelle....)
/Johan
Bygg-Ole ei ole ehdottomasti halvin, mutta 500-kruunulla sen purkamisesta tontille on ok.
(6 lavaa lekaa ja laastia sekä muutama sahapaketti eivät ole mitään, mitä laittaisi kattotelineelle....)
/Johan
Klikkaa tästä vastataksesi