2 462 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
halvin LVI-kylpyhuone
Hei,
Aion rakentaa kylpyhuoneen ja asentaa LVI:t kesämökille.
=> Onko joku, joka tietää hyvän paikan Helsingissä ostaa LVI-tarvikkeita. Olen esimerkiksi yrittänyt löytää lattiakaivon (laatoille ja vesilukolla) järkevään hintaan. Oletan, että vesilukko on parempi, jotta vältetään haju. Kuitenkin on olemassa jäätymisriski. (Muovi ja jää eivät ole hyvä yhdistelmä.)
Kiitollinen vinkeistä!
Aion rakentaa kylpyhuoneen ja asentaa LVI:t kesämökille.
=> Onko joku, joka tietää hyvän paikan Helsingissä ostaa LVI-tarvikkeita. Olen esimerkiksi yrittänyt löytää lattiakaivon (laatoille ja vesilukolla) järkevään hintaan. Oletan, että vesilukko on parempi, jotta vältetään haju. Kuitenkin on olemassa jäätymisriski. (Muovi ja jää eivät ole hyvä yhdistelmä.)
Kiitollinen vinkeistä!
Rinkaby rör. Tarkista heidän verkkosivunsa. Alin hinta ja lyhyet toimitusajat. Rahti sisältyy hintaan. 180 päivän palautusoikeus, joten ei haittaa, jos ostat enemmän kuin tarvitset. Haittapuolena on, että sinulla ei ole ketään, jolta kysyä neuvoja Rinkabyssä, mutta sinullahan on tämä foorumi.
Jos haluat maksaa, on olemassa hyvin varusteltuja kauppoja esim. Ekesiöö Brommassa.
Kaatamalla tilkka t-röd vesilukkoon syksyllä.
Jos haluat maksaa, on olemassa hyvin varusteltuja kauppoja esim. Ekesiöö Brommassa.
Kaatamalla tilkka t-röd vesilukkoon syksyllä.
Ajattelin tilata pari vesiradiaattoria Rinkabysta. Putkiliitäntöjen lisäksi, onko alla lueteltu kaikki mitä tarvitaan täydelliseen elementtiin?
*Radiatori (esimerkiksi 2926)
*Venttiili (2780)
*Termostaatti (2956)
Vai tarvitaanko jotain muuta?
/Pagge
*Radiatori (esimerkiksi 2926)
*Venttiili (2780)
*Termostaatti (2956)
Vai tarvitaanko jotain muuta?
/Pagge
Oho, kun sanon ventil tarkoitan alla olevanlaista. Onko tämä se mitä tarkoitat radiatorkoppelilla?

Vai tarkoitatko tällaista:

Onko se silloin sama asia mutta joillakin putkilla, jotka voi asentaa itse? Sitten termostaatti asennetaan tälle venttilille?
/Pag

Vai tarkoitatko tällaista:

Onko se silloin sama asia mutta joillakin putkilla, jotka voi asentaa itse? Sitten termostaatti asennetaan tälle venttilille?
/Pag
Klikkaa tästä vastataksesi