3 475 lukukertaa ·
10 vastausta
3k lukukertaa
10 vastausta
Halkeama parvekkeessa
Parveke, joka kuuluu minun yläpuolella olevaan asuntoon, on kokonaisuudessaan halkeama julkisivusta koko matkan ulospäin. Kesän alussa oli nähtävissä kosteuden tunkeutumista parvekkeen alla koko halkeaman pituudelta. Olen ilmoittanut siitä asunto-osakeyhtiön hallitukselle ja yläpuolella oleva naapuri on tehnyt toistuvia ilmoituksia ja pyytänyt järjestöä tuomaan paikalle tarkastusmiehen arvioimaan toimenpiteitä. Järjestö ei tee mitään (kuten tavallista). Minne voi kääntyä saadakseen apua???
Yleensä yhdistys vastaa ulkoisesta ylläpidosta.
Voit soittaa puusepälle, joka voi katsoa halkeamaa ja sitten keskustella lisää puheenjohtajan kanssa.
Oletko huolissasi kosteudesta vai siitä, että koko parveke romahtaa?
Voit soittaa puusepälle, joka voi katsoa halkeamaa ja sitten keskustella lisää puheenjohtajan kanssa.
Oletko huolissasi kosteudesta vai siitä, että koko parveke romahtaa?
Yhdistys on vastuussa parvekkeista. Se on betonilattia ja kyllä, olen huolissani siitä, että koko parveke tippuu päähäni ja yläkerran naapuri ei uskalla mennä ulos parvekkeelleen. Jos minä tai naapuri palkkaamme jonkun, joudumme maksamaan kaiken itse. Olen lähinnä etsimässä vinkkejä siitä, minne voi kääntyä ilmoittaakseen huolimattomuudesta, laiminlyönnistä jne., kun asunto-osakeyhtiö ei huolehdi kiinteistöstä ja kuten tässä tapauksessa, kun voi mahdollisesti olla vaara asukkaille.
Teidän tulisi ilmoittaa tällaisista ongelmista yhdistyksenne hallitukselle. Jos he eivät tee mitään, teidän tulisi toistaa tämä ja pyytää vastausta siitä, mitä yhdistys suunnittelee. Voi olla, että kyseessä on vain esteettinen kysymys. On myös mahdollista, että hallitus on käynnistämässä parvekkeiden tilan inventointia. Yhdistyksessä tulisi olla kunnossapitosuunnitelma, joka kuvaa asennusten tilan, kysykää tästä seuraavassa vuosikokouksessa.
Kuten kuvailet halkeaman, sen ei pitäisi vaarantaa kantavuutta, mutta on hyvä saada parveke tarkastetuksi ja halkeama korjatuksi, jotta raudoitus ei ruostuisi.
Jos tapahtuu jotain vakavaa, voi puheenjohtaja pahimmassa tapauksessa riskoida vankeutta. Sen pitäisi motivoida heräämistä, jos henkilö on normaalijärkinen.
Jos tapahtuu jotain vakavaa, voi puheenjohtaja pahimmassa tapauksessa riskoida vankeutta. Sen pitäisi motivoida heräämistä, jos henkilö on normaalijärkinen.
Kiitos vastauksesta! Aion puhua vaalivaliokunnan kanssa ennen ensi vuoden kokousta. En ole asunut yhdistyksessä kovin kauan, mutta olen ymmärtänyt, että nykyinen hallitus ei hoida työtään parhaalla tavalla. Tämä on vain yksi monista esimerkeistä.W witten sanoi:Kuten kuvailet halkeamaa, sen ei pitäisi aiheuttaa vaaraa kantavuudelle, mutta on hyvä tarkastuttaa parveke ja korjata halkeama, jotta raudoitus ei ruostu.
Jos jotain vakavaa tapahtuu, voi puheenjohtaja pahimmassa tapauksessa joutua vankilaan. Sen pitäisi motivoida heräämään, jos henkilö on normaalijärkinen.
Muista, että kaikki ylimääräiset kulut otetaan samasta rahapotista. Loppujen lopuksi se voi tarkoittaa korotettua kuukausimaksua.
Että yhdistys on varovainen aloittaessaan parvekkeiden korjaamisen, voi johtua tästä.
Että yhdistys on varovainen aloittaessaan parvekkeiden korjaamisen, voi johtua tästä.
Ei, ei teknistä ylläpitäjää. Hallitus haluaa hoitaa kaiken itse ja palkkaa eri firmoja tarpeen mukaan.E epw sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi