4 417 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Galvanoidun rakennustelineen puhdistus
Hei rakkaat byggahus-jäsenet.
Ostin äskettäin lyher rakennustelineen
Blocketista.
Teline on täysin hyvässä kunnossa ja vielä toistaiseksi ruostumatonta galvanoitua terästä.
Se on tällä hetkellä autotallissa, mutta pian se asetetaan lavalle tontin kulmaan pressun alle.
Kysymys 1.
Rakennusosissa on melko likaista laastista jne., parhaat puhdistusvinkit? Voiko käyttää painepesuria ja ehkä höyrypesuria? Uskaltaako käyttää teräsharjaa vai aiheuttaako se enemmän haittaa kuin hyötyä?
Kysymys 2.
Se tulee olemaan näkyvissä mutta melko ahtaasti tontilla. Kannattaako osat silti lukita yhteen ketjulla vai onko se turhaa? Pienet osat kuten jalat ja liitokset jäävät autotalliin.
Kiitos etukäteen vastauksista ja innostuksesta.
Ostin äskettäin lyher rakennustelineen
Blocketista.
Teline on täysin hyvässä kunnossa ja vielä toistaiseksi ruostumatonta galvanoitua terästä.
Se on tällä hetkellä autotallissa, mutta pian se asetetaan lavalle tontin kulmaan pressun alle.
Kysymys 1.
Rakennusosissa on melko likaista laastista jne., parhaat puhdistusvinkit? Voiko käyttää painepesuria ja ehkä höyrypesuria? Uskaltaako käyttää teräsharjaa vai aiheuttaako se enemmän haittaa kuin hyötyä?
Kysymys 2.
Se tulee olemaan näkyvissä mutta melko ahtaasti tontilla. Kannattaako osat silti lukita yhteen ketjulla vai onko se turhaa? Pienet osat kuten jalat ja liitokset jäävät autotalliin.
Kiitos etukäteen vastauksista ja innostuksesta.
Omatoimirakentaja
· SE4
· 3 301 viestiä
Kiinnitä sen sijaan pala peltiä yläpuolelle, paradoksaalista kyllä, kaikki pressujen alla vahingoittuu kosteudesta, koska siellä ei tuuletu ollenkaan. Maankosteus, joka höyrystyy sinne, ei pääse tuulettumaan pois.O Oeldling sanoi:
Estä maaperän kosteus pressulla maassa. Katto ilmavasti ylhäällä, tyyppiä TP20-levy. Ketju, ehdottomasti! Lukitsen myös omani, kun se on asennettuna, 10 kappaleella Abus-pyöräketjulukkoa. En keksi mitään keinoa poistaa laastia, joka ei samalla riskeeraisi vahingoittaa galvania. Ellei se ole täysin kohtuutonta, jättäisin laastin paikoilleen. Se todennäköisesti irtoaa ajan myötä.
Mahtavaa kiitos vastauksesta miten lukitset itse tavarat? Tulee olemaan jaettuna 2x2 ep-lavoille.mattiasp sanoi:
Estä maankosteus pressulla maassa. Katto ilmava ylhäällä, tyyppi TP20-levy. Ketju, ehdottomasti! Lukitsen myös omani, kun se on asennettu 10 pyöräketjulukolla Abukselta. En keksi tapaa poistaa laastia, joka ei samalla voisi rikkoa sinkkiä. Jos se ei ole täysin kohtuutonta, jättäisin laastin paikoilleen. Se putoaa varmaan ajan mittaan pois.
Klikkaa tästä vastataksesi