Hei!

Olin harjoittelussa sähköasentajana ja sain tehtäväksi porata reikiä eterniitilevyihin pään yläpuolella, ne sijaitsivat 3 dm:n korkeudella.
Kun olin porannut noin 8-10 reikää, sain tietää, että levyissä on asbestia.
Kuinka suuri/onko olemassa riskiä, että voin saada vaurioita?
Ystävällisin terveisin
Huolestunut
 
nidas sanoi:
Kuinka suuri/onko olemassa riskiä, että saan vammoja?
Riski on minimaalinen. Kyseessä on vain lyhytaikainen altistus. Joten ota rauhallisesti ja nuku hyvin. ;)
 
Immobil sanoi:
Riski on minimaalinen. Kyseessä on vain lyhytaikainen altistuminen. Joten ota rauhallisesti ja nuku hyvin. ;)
Kiitos sinulle!!
 
mutta seuraavalla kerralla, varmista että käytät KUNNON hengityssuojainta (ei sellaista paperikuppia kuminauhalla) ja käytä mielellään kukkasumutinta kostuttamaan ja vähentämään pölyä (kaikilla huoneessa ei ehkä ole maskia).

Et varmaankaan voi tästä huonosti, nyt tai myöhemmin, mutta jonkun pitäisi antaa ohjaajallesi kunnon käsittely takapuoleen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.