Hei,

Olen päällystänyt ensimmäisen huoneen remonttikipsillä lastulevyjen päälle, ongelmana on että jokaisen ruuvin kohdalla kipsi on puristunut ulospäin niin että siitä tulee pieni kohouma, pitäisikö käyttää jotain erityistä ruuvia vai mikä on ongelma? Olen käyttänyt tavallista 30mm kipsilevyruuvia ja Danogips

S
valitettavasti niin voi käydä.
useimmiten asennetaan sitten remonttigipsiä kipsiseinään.

SBH sanoi:
valitettavasti voi käydä.
sitten asennetaan yleensä remonttikipsilevyä jo kipsiseinässä olevaan seinään.
Mikä paska...se on ihan surkeaa saada pullistumia ulospäin...ehkä kokeile lastulevyruuveilla sen sijaan

Liima?

Ei lastulevyruuveja. Ne vahingoittavat ulointa paperikerrosta. Olen ruuvannut tavallisella kipsilevyruuvilla upotuksissa sivuilla ja liimannut pl600:lla. Ne reunat, joissa ei ole upotusta, peitetään usein listoilla. Nurkat voivat olla hieman haastavia. Kulmissa on mahdollisuuksien mukaan oltava viisteitä, mikä on jotain, mitä haluan välttää. En käytä enää saneerauskipsiä.

Olen ruuvannut satojatuhansia tavallisia kipsiruuvit remonttikipsiin. Ei ongelmia täällä.

Ei satojatuhansia, mutta ehkä tuhat ruuvia eikä mitään ongelmaa, jota voisin syyttää kipsistä tai ruuvista. Diggaan gipsskruv metallille sopivassa pituudessa. Tietenkin on sama riski kuin tavallisessa kipsissä kiristää liikaa ja ehkä marginaalit ovat hieman pienemmät kuin tavallisessa kipsissä.

• Tykkään
Derbyboy
  • Laddar…
Q
hantverkare1 hantverkare1 sanoi:
Olen ruuvannut satojatuhansia tavallisia kipsilevyruuveja remonttikipsiin. Ei ongelmia täällä.
Minkä/Mitkä merkit kipsilevyruuvista ja onko ne
ruuvattu automaatilla?

• Tykkään
topmount
  • Laddar…
Q
M myrstack sanoi:
Ei satojatuhansia, mutta ehkä tuhat ruuvia eikä mitään ongelmaa, jota voisin syyttää kipsistä tai ruuvista. Pidän kipsiruuvista metallille sopivan pituisena. Tietysti on sama riski kuin tavallisessa kipsissä, että kiristää liikaa ja ehkä marginaalit ovat hieman pienemmät kuin tavallisessa kipsissä
Mikä/Mitkä merkit ruuvista ja onko se ruuvattu automaatilla?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.