1 940 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Eristämätön maanvarainen laatta
Talo vuodelta 1980, piirustukset vuodelta 1979. Onko tämä tyypillistä sille, miten lattialaatta tehtiin tuolloin ja seinät ym.?
Näen, että siellä on painekyllästetty alajuoksu, mutta en löydä tietoa, millaista kyllästettä on käytetty. Voin kuitenkin tulkita, että alajuoksun ja betonin välissä on solupahvi?
Hyödyt ja haitat?
Näen, että siellä on painekyllästetty alajuoksu, mutta en löydä tietoa, millaista kyllästettä on käytetty. Voin kuitenkin tulkita, että alajuoksun ja betonin välissä on solupahvi?
Hyödyt ja haitat?
Tavallinen ratkaisu tuohon aikaan. Ehkä salaojitus on hieman liian korkealla.M Majoda sanoi:Talo vuodelta 1980, piirros vuodelta 1979. Onko tämä tyypillistä, miten lattialaatta tehtiin tuolloin sekä seinät jne?
Näen, että siellä on painekyllästetty aluspalkki, mutta en löydä, mitä kyllästettä on käytetty. Kuitenkin voin tulkita, että siellä on aluspalkkipaperi sen ja betonin välissä?
Hyödyt ja haitat?
okei kiitos vastauksesta!fahlis sanoi:
Mietin vähän sitä kyllästämisaineen suhteen, tarkoittaako se, että sen täytyy olla se aine, joka sitten kiellettiin? Vai vaihdettiinko se johonkin muuhun pian sen jälkeen kun se kiellettiin. Vai oliko se silloin kun painetut parrut lopetettiin kokonaan?
Klikkaa tästä vastataksesi
