Aion rakentaa Eksjöhus- Lyckan harjakatolla talvella. Mietin, miten sen eristys tehdään, laitetaanko muovi + rima ja sitten puhallettua eristettä siihen. vai.....? Tehdäänkö jotakin toisin juuri harjakattorakenteissa?
 
Olen rakentanut talon Anebyhusilta ja he tekivät niin kuin kirjoitit. Noin 50 cm puhallusvillaa
 
Näin on eristetty kotonani, on Eksjöhus Sandhem.

Ennen ja jälkeen puhallusvillan.

snick3.JPG

snick15.JPG

snick19.JPG
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.