V Visa #1 Jäsen · 1 viesti 6 lok 2005 klo 20:27 Visa Jäsen 1 viesti 6 lok 2005 klo 20:27 #1 Aion rakentaa Eksjöhus- Lyckan harjakatolla talvella. Mietin, miten sen eristys tehdään, laitetaanko muovi + rima ja sitten puhallettua eristettä siihen. vai.....? Tehdäänkö jotakin toisin juuri harjakattorakenteissa?
Aion rakentaa Eksjöhus- Lyckan harjakatolla talvella. Mietin, miten sen eristys tehdään, laitetaanko muovi + rima ja sitten puhallettua eristettä siihen. vai.....? Tehdäänkö jotakin toisin juuri harjakattorakenteissa?
N NordiCs #2 Jäsen · 155 viestiä 7 lok 2005 klo 03:59 NordiCs Jäsen 155 viestiä 7 lok 2005 klo 03:59 #2 Olen rakentanut talon Anebyhusilta ja he tekivät niin kuin kirjoitit. Noin 50 cm puhallusvillaa
H Hans32 #3 Jäsen · 82 viestiä 7 lok 2005 klo 17:27 Hans32 Jäsen 82 viestiä 7 lok 2005 klo 17:27 #3 Näin on eristetty kotonani, on Eksjöhus Sandhem. Ennen ja jälkeen puhallusvillan.